اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله حسینی بوشهری:

آیت‌الله طاهری خرم‌آبادی از امام و رهبری حمایت خالصانه داشت

آیت‌الله سید هاشم حسینی‌بوشهری، مدیر حوزه‌های علمیه با انتشار پیامی ارتحال فقیه و مجاهد نستوه آیت‌الله سید حسن طاهری‌خرم‌آبادی را تسلیت گفت.

آیت‌الله طاهری خرم‌آبادی از امام و رهبری حمایت خالصانه داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در پیام تسلیت آیت‌الله حسینی‌بوشهری آمده است: خبر ارتحال عالم‌ جلیل القدر، حضرت آیت‌الله آقای حاج سید حسن طاهری‌خرم‌آبادی(ره) موجب تأثر و تأسف فراوان گردید، فقدان شخصیتی که سالیانی طولانی از عمر پربرکت خویش را صرف تدریس و تبیین علوم و معارف اهل‌بیت‌(ع) کرد و در جایگاه رفیع علمی منشأ خیرات و برکات فراوانی شد.

در ادامه این پیام آمده است: در دوران خفقان نظام ستم‌شاهی و در دوران نهضت حضرت امام‌(ره) با شجاعتی ستودنی از یاران و همراهان امام بود و همواره با حضور در صحنه‌های مختلف به ویژه مجلس خبرگان رهبری، از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری حمایتی خالصانه داشت.

در این پیام تصریح شده است: مدیریت حوزه‌های علمیه ضمن عرض تسلیت رحلت این فقیه و مجاهد نستوه به محضر مقدس حضرت بقیة‌الله الاعظم‌(عج)، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، مردم شریف و انقلابی استان لرستان به ویژه بیت معظم، علو درجات را برای آن عالم فقید و صبر و اجر جزیل برای بازماندگان از درگاه احدیت مسئلت دارد.

انتهای پیام/2258/ط/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول