اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی کنگره بین المللی سلامت زنان اعلام کرد

آذربایجان غربی آماده میزبانی کنگره بین‌المللی سلامت زنان

دبیر اجرایی کنگره بین المللی سلامت زنان گفت: 20 تا 22 شهریور ماه سال جاری آذربایجان غربی میزبان کنگره بین‌المللی سلامت زنان است.

آذربایجان غربی آماده میزبانی کنگره بین‌المللی سلامت زنان

حمیده محدثی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: کنگره بین‌المللی سلامت زنان بیستم تا بیست و دوم شهریور ماه جاری به همت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی در آمفی تئاتر مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) ارومیه برگزار می‌شود.

وی یکی از اهداف برگزاری این کنگره را ارائه آخرین توانمندی‌های پزشکان و اساتید ایران در ارتباط با سلامت زنان و ایجاد زمینه همکاری مشترک با پزشکان خارجی دانست و افزود: از آنجا که آثار به نمایش گذاشته در این کنگره محصول تلاش اساتید و پزشکان ایرانی در سال‌های 90 تا 92 بوده است، آخرین یافته‌های علمی ایرانیان در این کنگره مطرح می‌شود.

محدثی همچنین یکی از مزایای عمده برگزاری این کنگره در آذربایجان غربی را نشان دادن توانمندی‌های استان در برگزاری همایش‌های مشابه جهانی عنوان کرد و افزود: از دو سال گذشته برای برگزاری این همایش برنامه‌ریزی کرده‌ایم و اکنون آمادگی لازم برای برگزاری کامل آن را داریم.

دبیر اجرایی کنگره بین المللی سلامت زنان تصریح کرد: بیش از یک هزار و 200 مقاله برای شرکت در این همایش دریافت شده است که در این میان هفت مقاله خارجی به چشم می خورد.

وی همچنین به حضور 50 نفر از اعضای هیئت‌های علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در این همایش اشاره کرد و افزود: پنج مهمان خارجی نیز از کشورهای انگلستان، آمریکا، کانادا و ترکیه نیز در این کنگره حضور خواهند داشت.

وی افزود: تمام اقدامات و هماهنگی‌های لازم برای اسکان مهمانان حاضر در این کنگره و پذیرایی از آنها به عمل آمده است.

محدثی مدیریت سلامت زنان، افزایش تحرک بدنی و تغذیه سالم در آنها، سلامت روانی و ارتقای مهارت‌های زندگی را از اهداف عمده برگزاری این کنگره جهانی عنوان کرد و افزود: در این میان سلامت اجتماعی به عنوان محور اصلی برگزاری همایش مد نظر بوده و بر آن تأکید می‌شود.

انتهای پیام/61006/س30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول