اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حکمی

سرپرست سایت دانشگاهی فیروزکوه منصوب شد

در حکمی از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه، حسین بزرگیان به عنوان سرپرست سایت مجتمع دانشگاهی دانشگاه آزاد واحد فیروزکوه منصوب شد.

سرپرست سایت دانشگاهی فیروزکوه منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه، با حکم علیرضا حسنی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه، حسین بزرگیان به عنوان سرپرست سایت مجتمع دانشگاهی این دانشگاه منصوب شد.

بزرگیان قبل از این نیز به عنوان مدیر گروه رشته‏های عمران و معماری این دانشگاه منصوب بوده و سالیان متمادی عضو هیئت علمی این رشته دانشگاهی است.

در جلسه معارفه این مدیر توانمند، رئیس، اساتید و جمعی از پرسنل دانشگاهی حضور داشته و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه در ابتدا ضمن معرفی وی در جملاتی گفت: این سایت که با فاصله‏ی تقریبا یک کیلومتری از سایت مرکزی دانشگاه قرار گرفته، بخش عمده‏ای از دانشجویان را در رشته‏های فنی و مهندسی در خود جای داده است.

وی تصریح کرد: نیاز به یک مدیر مستقل در همه امور آموزشی، پژوهشی و حتی اداری و فرهنگی احساس می‏شد از این رو، با بررسی‏های صورت گرفته امروز این انتصاب صورت پذیرفته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه تاکید کرد: همه بخش‏ها باید کمک کنند تا مدیر این سایت بتواند به خوبی از عهده اداره مجموعه برآید.

انتهای پیام/2568/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول