اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی تاکید کرد

توسعه خدمات بیمه‌ای در جامعه کارگری آذربایجان غربی

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی گفت: توسعه خدمات بیمه‌ای در جامعه کارگری آذربایجان غربی یک ضرورت قلمداد می‌شود، که گام برداشتن در این سمت‌و‌سو در سرلوحه امور قرار می‌گیرد.

توسعه خدمات بیمه‌ای در جامعه کارگری آذربایجان غربی

اسلام صادقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: برخورداری از بیمه حق مردم و ارائه این خدمت تکلیف دولتمردان قلمداد می‌شود که لازم است برنامه‌ریزی و توسعه خدمات در این زمینه صورت گیرد.

وی با اشاره به تعامل‌های صورت گرفته با بیمه ایران افزود: بیمه مازاد درمان، شخص ثالث و بدنه از جمله تمهیدات بیمه ایران برای رفاه حال شهروندان قلمداد می‌شود که هماهنگی‌های لازم با یکی از شرکت‌های این بیمه در استان شکل گرفته است، تا جامعه کارگری از این خدمات بهره ببرند.

صادقی اضافه کرد: حق بیمه سرپرست خانواده 2 میلیون و 550 هزار ریال برآورد شده است، که 40 درصد آن به صورت نقد و بقیه در طول چهار ماه پرداخت می‌شود، حق بیمه افراد تحت تکفل 2 میلیون و 300 هزار ریال برآورد شده است که 40 درصد آن نقد و بقیه در اقساط چهار ماهه پرداخت می‌شود.

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: برای سرپرست خانواده و افراد تحت تکفل از سن 61 تا 70 سال 50 درصد و از سن 71 سال به بالا حق بیمه پایه مبلغ 2 میلیون و 300 هزار ریال افزوده می‌شود.

وی به روی کار آمدن دولت یازدهم اشاره کرد و اظهار داشت: بیمه اقشار مختلف جامعه به ویژه طبقه کم‌برخوردار چنانچه در دستور کار مسئولان قرار گیرد، موجی از امیدواری، کار و تلاش در جای جای جامعه شکل می‌گیرد زیرا همه مردم نسبت به آینده و حوادث ناگوار احتمالی تضمینی را به دست آورده‌اند.

انتهای پیام/61002/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول