اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان:

90 درصد رانندگان اصفهانی کمربند ایمنی می‌بندند / جریمه رانندگان موثر بوده است

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان گفت: 90 درصد از رانندگان اصفهانی و 30 درصد از سرنشینان جلو از کمربند ایمنی استفاده می‌کنند.

90 درصد رانندگان اصفهانی کمربند ایمنی می‌بندند / جریمه رانندگان موثر بوده است

حسین غلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص استفاده از کمربند ایمنی توسط رانندگان سطح شهر اظهار کرد: با توجه به فرهنگ‌سازی‌ها و نیز تکرار مکرراتی که صورت گرفته است، بیشتر رانندگان در خیابان‌های سطح شهر از کمربند ایمنی استفاده می‌کنند.

وی افزود: در حال حاضر 90 درصد از رانندگان اصفهانی در سطح شهر از کمربند ایمنی استفاده می‌کنند و 10 درصد بقیه که از کمربند استفاده نمی‌کنند از حاشیه‌ها هستند.

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان تصریح کرد: 30 درصد سرنشیتان سرنشین جلو از کمربند ایمنی استفاده می‌کنند و این در حالی است که سرنشینان عقب در سطح شهر از کمربند استفاده نمی‌کنند و در این راستا باید فرهنگسازی بیشتری انجام شود.

وی ادامه داد: البته در جاده‌ها بستن کمربند ایمنی برای سرنشینان عقب بیشتر رعایت می‌شود.

غلامی در خصوص اینکه آیا جریمه‌ها در رعایت بستن کمربند ایمنی موثر بوده است، گفت: جریمه‌ها بسیار موثر بوده است و همین که پلیس متوجه شود که بستن کمربند توسط رانندگان دوباره جدی گرفته نمی‌شود، آن را تشدید می‌کند.

وی افزود: جریمه نبستن کمربند ایمنی 15 هزار تومان در سطح شهر و در خارج شهر نیز 15 هزار تومان است، اما در کلان شهرها و شهرهای کوچک کمتر و کمتر از 60 کیلومتر این جریمه متفاوت است.

انتهای پیام/63012/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول