اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرج در مجلس:

نمایندگان البرز به زودی نظر خود را درباره انتخاب استاندار اعلام می‌کنند

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان استان البرز به زودی نظر خود را درباره انتخاب استاندار به وزیر کشور اعلام خواهند کرد.

نمایندگان البرز به زودی نظر خود را درباره انتخاب استاندار اعلام می‌کنند

عزیز اکبریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: انتخاب استاندار از جمله وظایف ذاتی دولت و وزارت کشور است و نمایندگان مجلس در این انتخاب تنها نظر مشورتی خود را بیان می‌کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا استاندار البرز با آغاز به کار دولت جدید تغییر خواهد کرد، گفت: این پرسشی است که پاسخ آن را باید وزیر کشور اعلام کند و این وزارتخانه مسئولیت معرفی و انتصاب استانداران را بر عهده دارد.

نماینده مردم کرج در خانه ملت افزود: با این وجود همواره نمایندگان مجلس به دلیل اینکه شناخت بیشتری نسبت به استان و حوزه‌های انتخابیه خود داشته و با مردم رابطه نزدیک و مداومی دارند، همواره نظر مشورتی خود را به وزیر کشور و مسئولان مربوطه ارائه می‌دهند.

اکبریان در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا تاکنون از سوی نمایندگان استان البرز نظر مشورتی درباره تغییر استاندار به وزارت کشور ارائه شده است، گفت: استان البرز سه نماینده در مجلس داشته و ما مشغول رایزنی و گفت‌وگو در این زمینه هستیم.

وی افزود: قرار است در روزهای آینده نمایندگان استان البرز در خانه ملت به جمع‌بندی نهایی رسیده و نظر خود را طی دیداری حضوری با وزیر کشور به ایشان ارائه کنیم.

اکبریان در پایان گفت: این موضوع به دلیل حاشیه‌هایی که دارد نباید زودتر از موعد لازم در رسانه‌ها مطرح گردد و امیدواریم بهترین انتخاب برای استان البرز و مردم این استان از سوی وزارت کشور معرفی و منصوب شود.

انتهای پیام/2302/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول