اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره مسکن و شهرسازی ساوجبلاغ خبر داد

احداث 8 هزار واحد مسکن مهر در شهرک ابریشم ساوجبلاغ

رئیس اداره مسکن و شهرسازی ساوجبلاغ گفت: هم‌اکنون هشت هزار واحد مسکن مهر در شهرک ابریشم این شهرستان در دست احداث است.

احداث 8 هزار واحد مسکن مهر در شهرک ابریشم ساوجبلاغ

منصور دلقانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار داشت: طی سال‌های اخیر طرح احداث مسکن مهر برای افراد و خانواده‌های فاقد مسکن در اولویت کاری دولت و دستگاه‌های اجرایی قرار داشت.

وی تصریح کرد: این طرح تاکنون موفقیت‌های خوبی داشته است و بسیاری از شهروندان توانستند از طریق سرمایه‌گذاری در بخش مسکن مهر صاحب مسکن شوند.

رئیس اداره مسکن و شهرسازی ساوجبلاغ در پاسخ به این پرسش که سرنوشت طرح‌های مسکن مهر در این شهرستان به کجا رسیده است؟ گفت: خوشبختانه دستگاه‌های اجرایی مربوطه و پیمانکاران فعالیت خوبی در این حوزه داشته و رشد فیزیکی طرح‌های مسکن مهر در ساوجبلاغ مطلوب است.

دلقانی افزود: اکثر طرح‌های مسکن مهر ساوجبلاغ در شهر جدید هشتگرد و همچنین شهرک ابریشم در دست اجراست و با نظارت‌های مستمری که بر کار پیمانکاران انجام می‌شود، اجرای این طرح‌ها از رشد فیزیکی و سرعت خوبی برخوردار است.

* تکمیل بیش از یک هزار و 800 واحد مسکن مهر در ساوجبلاغ

وی اعلام کرد: هم‌اکنون احداث 8 هزار مسکن مهر در شهرک ابریشم به غیر از واحدهای تحویل داده شده در دستور کار نهادهای مسئول قرار دارد که اکثر آنها رشد فیزیکی بالای 60 الی 70 درصد دارند.

رئیس اداره مسکن و شهرسازی شهرستان ساوجبلاغ ابراز داشت: از این تعداد، یک‌هزار و 840 واحد تکمیل شده و برای تحویل به متقاضیان و افراد واجد شرایط در دستورکار قرار گرفته است.

دلقانی در پاسخ به این پرسش که برخی از مردم نگران این هستند که واحدهای مسکن مهر فاقد خدمات شهری و امکانات مناسب باشند؟ بیان داشت: براساس دستورالعمل‌های موجود، هیچ واحدی بدون خدمات شهری از جمله آب، برق و گاز تحویل داده نمی‌شود.

وی تصریح کرد: واحدهای تکمیل شده، به غیر از خدمات فوق، از خدماتی نظیر فاضلاب و سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی مناسب نیز بهره‌مند هستند و هرگز واحدهای فاقد این امکانات در اختیار شهروندان قرار نخواهد گرفت.

دلقانی در پایان متذکر شد: امیدواریم با تسریع در مراحل احداث واحدهای فوق هرچه سریع‌تر شاهد پایان مراحل عمرانی و احداث کامل این واحدها باشیم و مردم بتوانند در کمترین زمان ممکن از واحدهای مسکن مهر به طور کامل بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/2302/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول