اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیام تسلیت تولیت آستان مقدس قم

آیت‌الله طاهری خرم‌آبادی یار دیرین امام و رهبری بود

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها با انتشار پیامی، ارتحال آیت‌الله سیدحسن طاهری خرم‌آبادی را تسلیت گفت.

آیت‌الله طاهری خرم‌آبادی یار دیرین امام و رهبری بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در پیام آیت‌الله سید محمد سعیدی در پی ارتحال حضرت آیت‌الله طاهری خرم‌آبادی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: ارتحال یار دیرین امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، یادگار سال‌های سخت مبارزه بر علیه رژیم سفاک پهلوی عضو جامعه مدرسین و استاد ارجمند حوزه علمیه قم حضرت آیت‌الله سیدحسن طاهری خرم‌آبادی که پس از پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی در مناصب مهم و ارزنده‌‌ای چون نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نمایندگی مجلس خبرگان رهبری، نماینده ولی‌فقیه در امور شیعیان پاکستان و امامت جمعه تهران، منشأ خدمات شایسته‌ای بوده‌اند را به محضر حضرت ولی‌عصر عجل‌ الله تعالی فرجه الشریف، تسلیت عرض می‌کنیم.

در ادامه این پیام تصریح شده است: همچنین این ثلمه بزرگ را به حضور مقام معظم رهبری، مراجع معظم تقلید، حوزه‌های علمیه و مردم شریف به ویژه در استان‌های قم و لرستان و بالاخص به خاندان مکرم آن عالم وارسته، آقازاده‌ها و داماد معزز حجت‌الاسلام والمسلمین سید مجتبی طاهری خرم‌آبادی تسلیت می‌گویم.

در این پیام خاطرنشان شده است: امید است روح بزرگ آن عالم ربانی در اعلی علیین همنشین اولیای الهی باشد. ان‌شاءالله در جوار حرم ملکوتی حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام و در دهه مبارکه کرامت رضوان الهی را برای آن عالم وارسته از خداوند بزرگ مسئلت می‌کنیم و امیدواریم که از کرامت خاندان عصمت و طهارت متنعم شود.

انتهای پیام/2258/غ/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول