اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت و تجارت آمل:

نمایشگاه فروش پاییزه آمل آغاز به کار کرد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آمل از آغاز به کار نمایشگاه فروش بهاره این شهرستان خبرداد.

نمایشگاه فروش پاییزه آمل آغاز به کار کرد

عباسعلی زمانی در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در آمل با بیان اینکه نمایشگاه پاییزه آمل طبق روال هر ساله در آستانه بازگشایی مدارس آغاز به کار می‌کند، افزود: این نمایشگاه در سال‌جاری نیز از 15 تا 24 شهریور ماه جنب سالن هلال احمر آمل دایر شده است.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه کیف، کفش، پوشاک و لوازم التحریر ارائه می‌شود، گفت: کالاهای تنظیم بازار برای عرضه در این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

زمانی با تاکید بر اینکه این نمایشگاه در 70 غرفه تعبیه شده است، اظهار داشت: این نمایشگاه از ساعت 10 صبح تا 22 شب پذیرای همشهریان است.

وی با اشاره به توزیع کالاهای تنظیم بازار در این نمایشگاه بیان کرد: در این نمایشگاه شکر با قیمت یک‌هزار و 550 تومان، برنج سفید به قیمت 2 هزار و 300 تومان، مرغ از قرار کیلویی 5 هزار و 100 تومان به فروش می‌رسد.

این مسئول از توزیع روغن به قیمت مناسب نیز در این نمایشگاه خبر داد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آمل با تایید اینکه آمل دارای مکان نمایشگاهی مناسبی نیست، تصریح کرد: این شهرستان نیاز به یک مکان نمایشگاهی مسقف برای فصول مختلف دارد.

وی با بیان اینکه این مکان تنها با حمایت مسئولان حاصل می‌شود، اظهار داشت: با این مکان دائمی می‌توان تعداد بیشتری از نمایشگاه‌ها را در این شهرستان برگزار کرد.

انتهای‌پیام/86011/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول