اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار همدان:

بودجه 92 همدان 24 میلیارد و 800 میلیون تومان است / ادارات پروژه جدید شروع نکنند

فرماندار همدان گفت: اعتبار استان همدان از 159 میلیارد تومان اعتبار عمرانی شهرستان 24 میلیارد و 800 میلیون تومان است که در مجموع 22درصد بودجه این استان را شامل می‌شود.

بودجه 92 همدان 24 میلیارد و 800 میلیون تومان است / ادارات پروژه جدید شروع نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن قهرمانی‌مطلق عصر امروز در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان همدان با اشاره به اینکه امسال همدان سال بدی را در وضعیت آب سپری کرد، اظهار داشت: امسال در بحث آب 395 میلیون تومان در آب روستایی و چهار میلیارد تومان برای آب شهری در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: اعتبار استان همدان از 159 میلیارد تومان اعتبار عمرانی شهرستان 24 میلیارد و 800 میلیون تومان است که در مجموع 22 درصد بودجه استان را شامل می‌شود.

فرماندار همدان با بیان اینکه بودجه‌های ملی بابد با جدیت دنبال می‌شود، اظهار کرد: سال قبل تنها 37 درصد اعتبارات همدان تخصیص پیدا کرد.

وی با اشاره به وضعیت گاز شهرستان همدان، ابراز داشت: در حال حاضر همه شهرهای همدن از نعمت گاز برخوردارند و در سطح روستاها نیز 97 درصد گازکشی شده که یک و نیم درصد باقی مانده نیز در حال انجام است.

قهرمانی‌مطلق با اشاره به ساماندهی گلزار شهدای شهرستان همدان نیز خاطرنشان کرد: در سطح شهرستان دو هزار و 500 مزار شهید وجود دارد که 16 هزار مزار ساماندهی شده است.

وی از برخورداری صد در صدی روستائیان از مراکز بهداشت خبر داد و گفت: 100درصد جمعیت روستایی هم از خانه‌های بهداشت و مراکز بهداشت برخوردارند.

فرماندار همدان با اشاره به راه روستایی بیان داشت: 98 درصد جمعیت روستایی همدان از راه آسفالت روستایی برخوردارند.

وی با تأکید بر هزینه‌کرد درست اعتبارات در ادارات، خاطرنشان کرد: ادارات پروژه جدیدی شروع نکنند تا پروژه‌های در دست اجرا تعدیل شود و این بودجه در اختیار پروژه‌های ناتمام قرار گیرد.

قهرمانی‌مطلق در پایان با اشاره به تشدید جنگ اقتصادی علیه ایران اظهار داشت: امروز همه ادارات و سازمان‌های عرصه کار جنگ اقتصادی است که امیدواریم برای مقابله با جنگ‌افروزان همت کرده و عزم جدی خود را به کار گیرند.

انتهای پیام/89003/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول