اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قهرمان دوچرخه‌سواری تریال جهان:

امیدوارم سال آینده جام‌جهانی تریال در قزوین برگزار شود

قهرمان دوچرخه‌سواری تریال جهان با اشاره به جذابیت ایران و قزوین گفت: امیدوارم سال آینده جام‌جهانی تریال در قزوین برگزار شود.

امیدوارم سال آینده جام‌جهانی تریال در قزوین برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، دنیل کوماس عصر امروز در حاشیه نخستین دوره رقابت‌های بین‌المللی جام پارس تریال ایران اظهار داشت: برگزاری این رقابت‌ها در ایران سبب توسعه دوچرخه‌سواری تریال در این کشور می‌شود که در پیشبرد کیفی و کمی آن بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: بسیار خوشحال هستم که در نخستین دوره رقابت‌های بین‌المللی جام پارس تریال حضور دارم و با سایر دوچرخه‌سواران مطرح رقابت می‌کنم.

قهرمان دوچرخه‌سواری تریال جهان با اشاره به جذابیت ایران و قزوین، افزود: امیدوارم سال آینده جام‌جهانی تریال در قزوین برگزار شود.

کوماس در خصوص محل برگزاری این رقابت‌ها گفت: سرای سعد‌السلطنه شهر قزوین تاریخی و زیباست ولی رقابت در طبیعت مناسب‌تر است.

این دوچرخه‌سوار مطرح جهان ابراز داشت: از طریق دوچرخه‌سواران تریال ایرانی، آشنایی با ایران داشتم و شهر قزوین را زیبا و تاریخی دیدم.

گفتنی است؛ در نخستین‌ دوره رقابت‌های بین‌المللی جام پارس تریال ایران هفت دوچرخه‌سوار صاحب‌نام خارجی از پنج کشور فرانسه، آلمان، استونی، اسپانیا و چین حضور دارند که می‌توان به دانیل کوماس، اوره‌لی ین فوته‌نوی، کارل اوروا و رافائل پیلز اشاره کرد.

انتهای پیام/77003/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول