اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم:

حرکت کاروان گل روح تازه‌ای به شهر کریمه اهل بیت داد

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: به مناسبت آغاز دهه کرامت، دومین کاروان گل از سطح شهر در حال عبور است و حرکت این کاروان در روز میلاد حضرت معصومه(س) حال و هوای خاصی به این شهر داده است.

حرکت کاروان گل روح تازه‌ای به شهر کریمه اهل بیت داد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسین رضایی‌نسب امروز در حاشیه حرکت کاروان گل در سالروز ولادت کریمه اهل بیت و آغاز دهه کرامت اظهار داشت: پس از اینکه به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز نخستین کاروان گل و گیاه شهرداری در شهر حرکت کرد با استقبال فروانی روبرو شدیم که تصمیم گرفته شد به مناسبت آغاز دهه کرامت و فرا رسیدن میلاد پر سعادت حضرت معصومه (س) دوباره کاروان گل در سطح شهر راه‌اندازی شود.

وی با بیان اینکه اهداف خاصی در اجرای کاروان گل و گیاه در سطح شهر قم در نظر گرفته شده است، تصریح کرد:‌ ترویج فرهنگ شهروندی و احترام به شهروندان از جمله رویکردهایی است که در اجرای این طرح در نظر گرفته شده و با استقبال عمومی مردم روبرو شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم حرکت کاروان گل در سطح شهر را باعث فرهنگ‌سازی استفاده از گل در بین مردم و افزایش سرانه استفاده از گل و گیاه عنوان کرد و گفت: مردم قم علاقه و اشتیاق فراوانی نسبت به حرکت این کاروان در سطح شهر نشان دادند.

وی حرکت کاروان گل در سطح شهر را هدیه‌ای از جانب شهرداری به مردم دانست و گفت: این کار موجب می‌شود تا مردم بدانند شهروندان برای شهرداری اهمیت دارند.

رضایی‌نسب با بیان اینکه کاروان گل شهرداری امروز با هدف تبریک آغاز دهه کرامت در سطح شهر حرکت می‌کند، عنوان کرد: این کاروان در حین حرکت به مناسبت میلاد با سعادت کریمه اهل بیت به مردم این شهر گل تقدیم می‌کند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به زمان حرکت این کاروان در سطح شهر گفت: کاروان گل و گیاه از ساعت 9 صبح از مقابل بوستان نرگس حرکت کرده است.

وی مسیرهایی که این کاروان از آن عبور کرده است را بلوار صدوق، بلوار امین، میدان جانبازان، بلوار بهار، خیابان اراک و سپس صحن جواد الائمه (ع) حرم حضرت معصومه (س) ذکر کرد و گفت: حرکت این کاروان در دیگر خیابان‌های شهر همچنان ادامه دارد.

رضایی نسب ادامه داد: این کاروان بعد از عبور از خیابان خاکفرج، فلکه جهاد و بلوار 15 خرداد از خیابان‌های 45 متری عماریاسر و 55 متری عمار یاسر عبور خواهد کرد.

وی با بیان اینکه کاروان گل و گیاه در خیابان معلم ادامه مسیر خواهد داد، گفت: این کاروان پس از حرکت در میدان روح‌الله و خیابان ارم در جوار بارگاه بی‌بی دو عالم حضرت فاطمه معصومه (س) توقف خواهد کرد.

رضایی‌نسب اذعان داشت: حرکت این کاروان در طول مسیر همراه با مدیحه‌سرایی و شادباش میلاد کریمه اهل بیت است و مردم نیز از این کاروان گل دریافت خواهند کرد.

وی اذعان داشت: پس از نماز مغرب و عشا در جوار حرم حضرت معصومه(س) نورافشانی صورت خواهد گرفت و در پایان مراسم جوایزی به قیدقرعه به مردم اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/2258/غ/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول