اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

ورود گروه‌های برتر جشنواره «نمایشنامه‌خوانی رضوی» به همدان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: امروز هشت گروه برگزیده سومین جشنواره «نمایشنامه‌خوانی رضوی» وارد همدان شدند.

ورود گروه‌های برتر جشنواره «نمایشنامه‌خوانی رضوی» به همدان

پرویز ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، اظهار داشت: امروز هر هشت گروه برگزیده سومین جشنواره «نمایشنامه‌خوانی رضوی» وارد همدان شدند.

وی ادامه داد: سومین جشنواره نمایشنامه‌خوانی رضوی فردا با حضور مسئولان استانی و گروه‌های برگزیده آغاز به کار می‌کند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با بیان اینکه 240 اثر از 40 گروه نمایشنامه‌خوانی به دبیرخانه جشنواره رسیده، بیان داشت: بعد از انجام داوری‌ها و انتخاب آثار برگزیده در نهایت هیئت داوران آثار هشت گروه برتر را انتخاب کرد. 

وی اذعان داشت: داوری آثار 40 گروه در سه مرحله با نهایت دقت با بهره‌گیری از نظرات کارشناسی اساتید مطرح استانی و کشوری انجام شد.

ابراهیمی در ادامه به آثار برگزیده از هشت گروه برتر سومین جشنواره نمایشنامه‌خوانی رضوی اشاره کرد و ابراز داشت: نمایشنامه‌های «اذان را امشب من می‌گویم» از بوشهر، « چه کسی به فکر آهوان بود» از کردستان، « خداداد» از همدان، «دختران چهل قفل» از همدان، «دست مهربان» از یزد، «کبوتران کوچه کاج» از تهران، «نقش‌ها تو را می‌بافند» از اردبیل و «نذر» از خراسان رضوی انتخاب شدند.

وی اضافه کرد: هشت گروه برگزیده نهایی جشنواره در بخش رقابتی از 17 و 18 شهریور ماه سال جاری برنامه اجرا می‌کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در ادامه به دیگر بخش‌های جشنواره اشاره کرد و یادآور شد: علاوه بر برگزیدگان بخش‌های اصلی و رقابتی، نمایشنامه‌های «تبسم امامزاده پیرحیدر» از خوزستان و «کارت دعوت» از همدان شایسته تقدیر شناخته شدند.

وی در پایان با بیان اینکه 37 اثر تجربه‌های موفق نیز به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، تأکید کرد: از بین 37 اثر دریافت شده بعد از انجام داوری‌ها تعداد سه اثر انتخاب و تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام/89019/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول