اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان بنیاد مسکن و استاندار آذربایجان شرقی

250 واحد مسکن خیرساز در 6 شهرستان آذربایجان‌شرقی به بهره‌برداری رسید

بهره‌برداری از 250 واحد مسکن مهر خیرساز در سطح استان آذربایجان شرقی، ظهر امروز با حضور مسئولان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و استاندار آذربایجان شرقی به طور همزمان در قالب هفت پروژه آغاز شد.

250 واحد مسکن خیرساز در 6 شهرستان آذربایجان‌شرقی به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، پروژه 32 واحدی شهر جدید سهند یکی از این پروژه‌ها بود که طی مراسمی توسط آیت‌الله رسولی محلاتی، نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت.

این پروژه در زمینی به مساحت هزار و 300 متر مربع و با زیربنای 3 هزار و 266 متر مربع ساخته شده و بالغ بر 16 میلیارد و 800 میلیون ریال هزینه در بر داشته است.

همچنین از مجموع 250 واحد افتتاح شده که توسط انجمن خیرین مسکن‌ساز آذربایجان شرقی احداث شده، 96 واحد از آن در میانه، 60 واحد در ملکان، 30 واحد در بناب، 12 واحد در اهر، 10 واحد در سراب، 10 واحد در روستای چلغای بناب و 32 واحد نیز در شهر جدید سهند به متقاضیان نیازمند تحویل داده می‌شود.

برای ساخت این واحدها بیش از 10 هزار متر مربع زمین توسط خیرین و اداره کل راه و شهرسازی استان و 75 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

در مراسم افتتاح این پروژه‌ها، تابش، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، علیرضابیگی، استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولان استان نیز حضور داشتند.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین پس از این مراسم، از روند عملیات اجرایی بزرگراه تبریز- سهند و پروژه‌های مسکن مهر شهر جدید سهند بازدید کرد.

انتهای پیام/60002/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول