اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان شرقی خبر داد

تحویل 4 هزار واحد مسکن مهر شهر جدید سهند تا قبل از مهر ماه جاری

استاندار آذربایجان شرقی از تحویل 4 هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان در شهر جدید سهند تا قبل از مهر ماه خبر داد و گفت: این تعداد واحد جزو 9 هزار واحد تکمیل شده است که با آماده شدن زیرساخت‌های آن به صاحبان آنها تحویل داده می‌شود.

تحویل 4 هزار واحد مسکن مهر شهر جدید سهند تا قبل از مهر ماه جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر جدید سهند، با اشاره به اینکه برای شروع فصل تحصیل آماده می‌شویم، افزود: طبیعتا باید اقدامات لازم در خصوص واحدهای آماده اسکان انجام می‌شد تا وعده‌ای که به ساکنان جدید شهر جدید سهند داده بودیم تحقق یابد.

وی با اعلام اینکه 4 هزار واحد تا قبل از آغاز مهر ماه تحویل متقاضیان می‌شود، گفت: بقیه واحدها هم به تدریج تحویل داده خواهد شد و تا دهه فجر امسال بیش از 22 هزار واحد مسکونی جدید مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

استاندار آذربایجان شرقی از آماده‌سازی امکانات جانبی برای ساکنان شهر جدید سهند نیز خبر داد و افزود: در حال حاضر دو باب مدرسه، دو مسجد، پاسگاه انتظامی و یک مرکز درمانی آماده افتتاح است و این امکانات کمک می‌کند که مردم شهر سهند با آرامش و راحتی بیشتر سکونت کنند.

وی در خصوص احداث امکانات رفاهی از جمله فروشگاه‌ها و مراکز خرید برای رفع نیازمندی‌های مردم در فازهای جدید شهر جدید سهند، گفت: چنین امکاناتی که هم می‌تواند نیازمندی مردم را رفع کرده و هم منبع درآمدی برای شهرداری و شرکت عمران شهر جدید سهند باشد در قالب پروژه‌های سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده و مرتب در حال واگذاری است.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با بیان اینکه بزرگراه تبریز- سهند با جدیت پیگیری می‌شود، افزود: پیمانکار این طرح متعهد شده که تمام کارها را در ازای واگذاری برخی اراضی که می‌تواند خواسته او را برآورده کند، انجام دهد.

وی بهره‌برداری از این پروژه را نقطه عطفی در توسعه شهر جدید سهند دانست و تاکید کرد: در هر حال مصممیم طبق قولی که داده بودیم شهر سهند را به تبریز متصل کنیم و اهالی سهند باید بتوانند ظرف هشت دقیقه به تبریز برسند.

انتهای پیام/60002/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول