اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شب گذشته

دوچرخه سوار به سمت وادی مرگ رکاب زد

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قم گفت: براثر تصادف دوچرخه و یک خودروی سواری راکب دوچرخه که مردی 50 ساله بود جان باخت.

دوچرخه سوار به سمت وادی مرگ رکاب زد

مهدی فراهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به حوادث شاخص 24 ساعت گذشته اظهار داشت: بر اثر برخورد یک دستگاه تاکسی با مانع چهار نفر مجروح شدند که توسط پرسنل اورژانس 115 برای درمان به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی همچنین از واژگونی یک دستگاه خودروی سواری و مجروح شدن 6 نفر خبر داد و گفت: مجروحان این حادثه پس از دریافت خدمات درمانی اولیه با سه دستگاه آمبولانس اورژانس 115 به مراکز درمانی انتقال یافتند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم به تصادف اتوبان قم ـ کاشان اشاره و ابراز داشت: بر اثر تصادف یک دستگاه خودروی وانت و یک دستگاه خودروی سواری پنج نفر مصدوم شدند.

وی افزود: از مصدومین این حادثه چهار نفر به دلیل نامناسب بودن وضعیت جسمانی از سوی اورژانس 115 به مراکز درمانی انتقال یافتند و یک نفر دیگر نیز در محل درمان شد.

این مقام مسئول همچنین از واژگونی یک دستگاه کامیون در جاده قدیم قم ـ تهران خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه سه نفر مجروح شدند.

وی تصریح کرد: مجروحان این حادثه پس از دریافت خدمات درمانی اولیه همراه با تیم اعزامی اورژانس 115 به مراکز درمانی در سطح شهر انتقال یافتند.

فراهانی به تصادف دو دستگاه خودروی سواری در روستای کرمجگان اشاره و ابراز داشت: بر اثر این حادثه 6 نفر مجروح شدند که با دو دستگاه آمبولانس اورژانس 115 به مراکز درمانی اعزام شدند.

وی اضافه کرد: در جاده قدیم قم ـ کاشان یک دستگاه دوچرخه و سواری با یکدیگر تصادف کردند که این حادثه فوت دوچرخه سوار که مردی 50 ساله بود را رقم زد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم همچنین از تصادف سه دستگاه خودرو در اتوبان قم ـ تهران خبر داد و بیان داشت: در این حادثه 6 نفر مصدوم شدند که به صورت سرپایی مورد درمان قرار گرفتند.

وی تصادف دو دستگاه خودروی سواری را مورد توجه قرار داد و گفت: بر اثر این حادثه 6 نفر مصدوم شدند که سه نفر آنان در محل مورد درمان قرار گرفتند و سه نفر دیگر به دلیل نامساعد بودن وضعیت جسمانی به مراکز درمانی منتقل شدند.

فراهانی در بخش پایانی سخنان خویش به واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در جاده قاهان اشاره و بیان کرد: این حادثه 6 مجروح به دنبال داشت که با دو دستگاه آمبولانس اورژانس 115 به مراکز درمانی اعزام شدند.

انتهای پیام/78005/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول