اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل:

نمایشگاه فرهنگی – رزمی عملیات بدر برپا می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت:‌ همزمان با هفته دفاع مقدس، نمایشگاه فرهنگی – رزمی عملیات بدر در اردبیل برپا می‌شود.

نمایشگاه فرهنگی – رزمی عملیات بدر برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمد کریمی ظهر امروز در جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس در اردبیل اظهار داشت: تلاش می‌کنیم با محوریت مردم و نهادهای غیر‌دولتی در شأن حماسه‌آفرینان هشت سال دفاع مقدس و پاسداشت دلاورمردی‌های آنها هفته دفاع  مقدس گرامی داشته شود.

وی با اعلام برنامه‌های هفته دفاع مقدس تصریح کرد: در کنار برنامه‌های این هفته تلاش خواهیم کرد تا با همکاری دستگاه‌های مختلف برنامه‌های متنوع‌تری از جمله برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح و بسیجیان، صعود سراسری با مشارکت پنج استان کشور به قله سبلان را شاهد باشیم.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در اردبیل تجلیل از خانواده‌های ایثارگران، دیدار اعضای ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس و پیشکسوتان دفاع مقدس با نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جماعات در سطح استان، تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و غبار‌روبی و عطر‌افشانی مزار شهدا را از برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس اعلام کرد.

کریمی از افتتاح نمایشگاه فرهنگی - رزمی عملیات بدر و فضاسازی ادارات، نهادها در سطح شهر با نصب پوستر، بنر، ایجاد سنگرهای نمادین در مقابل  ادارات، مدارس و دانشگاه‌ها و میادین شهر و ده‌ها برنامه دیگر در طول این هفته خبر داد.

وی : با پشتیبانی و همراهی دستگاه‌ها و مشارکت مردم درطول هفته دفاع مقدس در استان اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه استاندار اردبیل نیز با بیان اینکه هفته دفاع مقدس و سایر مناسبت‌ها در طول سال فرصت مغتنمی برای انتقال ارزش‌ها و دستاوردهای آن ایام به نسل‌های کنونی و آینده است، بیان داشت: دوران دفاع مقدس برکتی بود که تضمین کننده نظام اسلامی تا سال‌ها و بلکه قرن‌هاست.

اکبر نیکزاد از تمامی دستگاه‌های اجرایی خواست تا در خصوص هرچه باشکوه‌تر و کیفی اجرا شدن برنامه‌های مختلف هفته دفاع مقدس در راستای ترویج و گسترش فرهنگ و ایثار و شهادت هم چون سال‌های گذشته همکاری و تعامل لازم را داشته باشند تا دین خود را به نحو شایسته در قبال جانفشانی‌های شهدای والامقام ادا کرده باشیم.

وی خاطرنشان کرد: هر چه داریم از اعتقادات اسلامی و ترویج  فرهنگ ایثار و شهادت است و قطعاً تکیه این ملت به فرهنگ عاشورایی سبب می‌شود تا بتوان راهبرد اصولی در انجام وظایف و کارهای خطیر به سرانجام رسانده و فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نهادینه کرد.

رئیس شورای فرهنگ ایثار و شهادت استان ادامه داد: همه ما وظیفه داریم تا با استفاده بهینه و درست از تمام ظرفیت‌ها و توان خود به دشمنان اجازه ندهیم که نظام جمهوری اسلامی ایران را ناکار‌آمد نشان دهد و به برکت خون شهدا، رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری و نیز اراده قوی مردم ایران روز به روز شاهد پیروزی در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی هستیم.

نیکزاد رسالت نسل آینده را در قبال مجاهدت‌ها و جانفشانی شهدا بسیار سنگین دانست و افزود: ما خود را مرهون خون شهدا دانسته و هر آنچه را که به دست آورده‌ایم، در سایه عزت و عظمت، ایثار و از خودگذشتگی شهدا بوده است.

در این جلسه از کلیپ نواهای حماسی «خداحافظ آنا» با تولید و آهنگسازی سید بهاءالدین خراسانی رونمایی و از سوی استاندار اردبیل به پاس زحمات وی لوح سپاس اهدا شد.

انتهای پیام/62003/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول