اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرمرکز بزرگ اسلامی غرب کشور:

اخلاق درست زمینه پیشرفت نوجوانان است

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با اشاره به اهمیت داشتن اخلاق درست گفت: نوجوانان و جوانان با رعایت اخلاق درست می‌توانند زمینه پیشرفت و تعالی خود را مهیا کنند.

اخلاق درست زمینه پیشرفت نوجوانان است

به گزارش  خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام محرم علی فراشی ظهر امروز در سومین جشنواره موضوعی یک تصویر از یک حدیث رضوی که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، اظهار کرد: امام رضا(ع) که هشتمین امام ما محصوب می‌شوند یکی از بهترین الگوهای مناسب برای همه مسلمانان به ویژه نوجوانان در راستای رعایت اخلاق پسندیده است.

وی افزود: بارگاه ملوکتی این امام بزرگوار همواره پذیرای عاشقان و دلدادگان بوده و این بیانگر آن است که همه ما محب اهل بیت علیهم‌السلام و خاندان پیامبر اکرم(ص) هستیم.

وی با اشاره به ارادت کردستانی‌ها به امام رضا(ع) بیان کرد: مردم برای عاقبت به خیری به این امام بزرگوار توکل می‌کنند چراکه امام رضا(ع) در بین مردم به دادرس بودن تعبیر شده‌اند.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور همچنین ضمن تبریک روز دختر به همه دختران افزود: الگوگیری از حضرت معصومه(س) نیز رسالت و وظیفه همه دختران جامعه به ویژه کودکان و نوجوانان است.

حجت‌الاسلام فراشی اضافه کرد: پیامبر اکرم(ص) نیز با مهربانی به کودکان و پیشی گرفتن سلام از آنان خود الگو و سرمشق بزرگی برای همه ما محسوب می‌شود و از این رو باید از این بزرگواران درس بگیریم.

در ابتدای این مراسم نمایشگاه آثار شرکت‌کنندگان جشنواره موضوعی یک تصویر از یک حدیث رضوی که شامل یک هزار و 500 اثر بود با حضور استاندار کردستان و جمعی از مسئولان استان افتتاح شد.

انتهای پیام/79007/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول