اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای استان البرز خبر داد

ساخت مستند دومین نمایشگاه گل و گیاه کرج در سیمای البرز

مدیرکل صدا و سیمای استان البرز از ساخت مستند دومین نمایشگاه گل و گیاه کرج در سیمای البرز خبر داد و گفت: پخش این مستند از 17 شهریورماه در شبکه استانی البرز آغاز می شود.

ساخت مستند دومین نمایشگاه گل و گیاه کرج در سیمای البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، حسین مازندرانی اظهار داشت: با توجه به اینکه برای دومین سال متوالی است که نمایشگاه گل و گیاه در کرج برگزار می‌شود، به خوبی می‌توان افزایش کیفیت آن را حس کرد.

وی افزود: با توجه به زیبایی فراوان باغ گل‌ها و ایجاد محوطه‌های باز نمایشگاهی، طی هماهنگی‌های به عمل آمده، مقرر شد که مستند دومین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه کرج تهیه و تدوین شود.

این مسئول عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی قرار است که این مستند به مدت 5 قسمت، هر شب به مدت 45 دقیقه از شبکه استانی البرز پخش شود.

مازندرانی با تشکر از مدیرعامل و پرسنل سازمان پارک‌ها ادامه داد: امید می‌رود که برگزاری چنین نمایشگاه‌های تخصصی در سال‌های آتی در استان البرز و کلانشهر کرج نیز ادامه داشته باشد.

مدیرکل صدا و سیمای استان البرز گفت: این روزها به واسطه  برگزاری نمایشگاه گل، هوای کرج رنگ و بویی دیگر دارد و شادابی و نشاط را می توان در چهره شهروندان حس کرد.

وی با اشاره به اینکه صدا و سیما در جهت ثبت این تصاویر زیبا در باغ گل‌ها اهتمام ویژه دارد، اظهار داشت: این تصاویر از سوی صدا و سیما ثبت می‌شود و در مناسبت‌های مختلف سال از سیمای البرز پخش خواهد شد.

انتهای پیام/2302/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول