اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور روستایی وشوراهای استانداری البرز:

اعضای شورای روستاها به سمت توسعه و رفع مشکلات روستاییان گام بردارند

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری البرز گفت: اعضای شورای روستاها به سمت توسعه و رفع مشکلات روستاییان گام بردارند.

اعضای شورای روستاها به سمت توسعه و رفع مشکلات روستاییان گام بردارند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، آرش بهادری ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه اعضای شوراهای اسلامی بخش بالا طالقان، اظهار داشت: تعامل و وحدت در بین اعضای شوراها می‌تواند در توسعه و آبادانی شهر و روستا تأثیرگذار باشد.

وی تأکید کرد: مردم از اعضای شوراها انتظار دارند تا با شناسایی کمبودها و مشکلات آنان اقدامات اساسی را به منظور رفع آن مشکلات انجام دهند.

این مسئول با تأکید بر این که اعضای شوراها باید در راستای توسعه خدمات‌رسانی به مردم گام بردارند افزود: هر چه میزان خدمات‌رسانی‌ها بیشتر شود رضایتمندی مردم نیز ارتقا خواهد یافت.

بهادری گفت: امروز زمان آن رسیده تا اعضای شوراها شعارهای خود را عملی کنند و گام‌های خود را به سمت توسعه خدمات به مردم استوارتر سازند.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری البرز در ادامه سخنان خود تعامل شهرداری‌ها با شوراها را مهم خواند و ادامه داد: تعامل میان شهرداری و شوراها مسیر خدمت‌رسانی به مردم را هموارتر کرده و زودتر می‌توانیم به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

بهادری خاطرنشان کرد: اعضای شورای اسلامی روستاها، ‌مسیر حرکت خود را به سمت توسعه و آبادانی روستاها بردارند و مشکلات روستاییان را در بخش‌های مختلف مرتفع کنند.

وی داشتن نگاه ویژه به روستاها را مهم خواند و گفت: شناخت درست از مشکلات و کمبودهای روستاها با دیدارهای چهره به چهره بیشتر نمایان می‌شود لذا اعضای شوراها باید با دیدارهای چهره به چهره مشکلات روستاییان را بشناسند و با اولویت بندی‌ها در رفع مشکلات گام بردارند.

در پایان این مراسم همچنین ساختمان دهیاری‌های نویز و خسبان در بخش بالا طالقان افتتاح شد.

انتهای پیام/2302/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول