اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

شورا‌ها با تکیه بر قانون درصدد رفع مشکلات مردم باشند

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شورا‌های اسلامی باید در مقابل مشکلات مردم از راهکار‌های قانونی استفاده کنند و با تکیه بر قانون درصدد رفع مشکلات مردم باشند.

شورا‌ها با تکیه بر قانون درصدد رفع مشکلات مردم باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، غلامرضا شیران ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر با اشاره به آغاز فعالیت چهارمین دوره از شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: طی 140 روز گذشته هیجانات، فراز و نشیب‌ها، اقدامات و ثبت‌نام برای فعالیت در شورای چهارم آغاز شد.

وی با بیان اینکه امروز این اقدامات و فعالیت‌ها به بار نشسته و فعالیت اعضای جدید شورای چهارم اصفهان آغاز شده، اضافه کرد: در حال حاضر سه دوره از آغاز فعالیت دموکراسی شورا‌های شهر و روستا می‌گذرد و امروز کم‌تر فرد ایرانی است که با وظایف و رسالت‌های اعضای شورای شهر آشنایی نداشته باشد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه شورا‌ها باید مدافع حقوق مردم باشند، تصریح کرد: شورا‌های اسلامی باید در مقابل مشکلات مردم از راهکار‌های قانونی استفاده کنند و با تکیه بر قانون درصدد رفع مشکلات مردم باشند.

شیران با اشاره به اینکه بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، انتخابات شورا‌ها گامی به سوی تحقق اصول قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران است، ادامه داد: همچنین بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب شورا‌ها باید در راستای افزایش اعتماد عمومی فعالیت کنند.

وی تاکید کرد: توجه به باید‌ها و نباید‌ها، خدمت به مردم با روحیه بسیجی، خدمت پیگیرانه و عالمانه، عمل به وظایف قانونی شورا‌ها توجه به مختصات شهر اسلامی و ارتباط دائمی با مردم از مهم‌ترین تأکیدات رهبر معظم انقلاب به اعضای شورا‌های شهر و روستا است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه همچنین بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب شورا‌ها باید به حفظ هویت فرهنگی و تاریخی شهر‌ها و کیفیت ساخت و ساز‌ها توجه کنند، اذعان داشت: ساخت و ساز‌های شهری باید چشم‌انداز داشته باشد و اصول اساسی ساخت و ساز‌ها باید رعایت شود.

انتهای پیام/63004/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول