اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان، صنعت، معدن و تجارت بوشهر خبر داد

آغاز فعالیت نمایشگاه پاییزه در بوشهر

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: نمایشگاه پاییزه در بوشهر آغاز به کار کرد و تا 25 شهریور ادامه می‌یابد.

آغاز فعالیت نمایشگاه پاییزه در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، غلامرضا گنجی صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده با همکاری مجمع امور صنفی شهرستان بوشهر ساعت فعالیت نمایشگاه از ساعت 17 تا 23 در نظر گرفته شده و  انواع لوازم پرمصرف دانش آموزی در این فصل نظیر لوازم التحریر، کیف و کفش، البسه و پوشاک مواد غذایی و لوازم خانگی، از جمله غرفه‌های موجود در این نمایشگاه هستند.

این مسئول تصریح کرد: در غرفه‌های منتخب نمایشگاه مذکور اقلام اساسی و پرمصرف نظیر روغن، برنج و مرغ منجمد عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه هر ساله نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در دو مقطع بهاره و پائیزه برگزار می‌شود گفت: تجربه نشان داده که نمایشگاه‌های مذکور نقش مهمی در تنظیم بازار داخلی، رفع مایحتاج مردمی، تثبیت و کاهش قیمت‌ها دارند.

گنجی تاکید کرد: در نمایشگاه پائیزه امسال اصناف و بازاریان نقش کلیدی بر عهده دارند و امیدواریم با همکاری آنان عمده نیازهای مصرفی مردم عرضه شده و در اختیار شهروندان عزیز قرار گیرد.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت بوشهر اعلام کرد: در این نمایشگاه‌ها که در آستانه فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و به منظور تنظیم بازار، ثبات قیمت‌ها، عرضه مستقیم اقلام مورد نیاز مردم به ویژه دانش‌آموزان بر پا می‌شود، کالاهای اساسی با 10 تا 15 درصد کمتر از قیمت بازار عرضه می‌شود.

گنجی اذعان داشت: امسال برای برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالای پاییزه نشست‌های هماهنگی با دستگاه‌هایی نظیر اداره بهداشت، مدیریت شرکت‌های نمایشگاهی، سازمان شهرداری، جهاد کشاورزی، شرکت توسعه نیروی برق استان، مجمع امور صنفی و معاونت راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در راستای دسترسی آسان و سرویس‌دهی مناسب به همشهریان و برگزاری هرچه بهتر و تقویت و توسعه امکانات رفاهی و رفع معضلات نمایشگاه برگزار شده است.

انتهای پیام/66006/ن30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول