اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف کرمانشاه:

بدحجابی برگشتن به عصر جاهلیت است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: خدامحوری حجاب باید توسط زنان مورد توجه قرار گیرد و بدحجابی برگشتن به عصر جاهلیت است.

بدحجابی برگشتن به عصر جاهلیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام سیدمحمدباقر حسینی‌اراکی ظهر امروز در همایش بزرگداشت تولد حضرت معصومه(س) و روز دختر که در مجتمع فرهنگی‌هنری شهید آوینی کرمانشاه برگزار شد، گفت: در زیارت‌نامه فاطمه‌معصومه(س) جمله‌ای ذکر شده که در زیارت‌نامه سایر بزرگان وجود ندارد.

وی اظهار داشت: این عبارت این است که خدایا نعمت‌هایی را که به ما داده‌ای از ما نگیر و باید دانست که پیامبر(ص) به جامعه دختران ارزش بخشیده و بارها جلوی پای فاطمه‌زهرا(س) قیام می‌کردند.

حسینی‌اراکی خاطر نشان کرد: محبت و عاطفه‌ای که دختر نسبت به پدر و مادر دارد، در کم‌تر پسری به چشم می‌خورد و دختران جامعه ما باید در مقابل توطئه دشمنان هوشیار باشند و ملاک‌ها و ارزش‌های خود را فراموش نکنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه ادامه داد: مدارس و دانشگاه‌ها در پرورش دختران و تقویت باورهای آن‌ها نقش بسیار زیادی دارند و امروز در جامعه ما حضور بانوان در محافل فرهنگی و هنری بیش از مردان است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه خدامحوری حجاب باید توسط زنان مورد توجه قرار گیرد، افزود: دختران ما الگویی هم‌چون فاطمه‌زهرا(س) دارند و در زمان جاهلیت زنان حجاب را رعایت نمی‌کردند که حضرت زهرا(س) با حجاب خود این موضوع را اصلاح کرد.

وی با بیان اینکه بدحجابی برگشتن به عصر جاهلیت است، تصریح کرد: اسلام مخالف با فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی نیست، اما باید شرایط حضور در جامعه رعایت شود و الگوهای بزرگی در اسلام وجود دارد.

انتهای پیام/2700/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول