اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر فوتبال

فولاد یکه تاز لیگ برتر / جدال تازه لیگ برتری‌ها برنده نداشت

در پایان هفته هشتم لیگ برتر فولاد یکه‌تاز لیگ برتر شد و جدال تیم‌های استقلال صنعتی و گسترش فولاد تازه لیگ برتری شده نیز برنده نداشت.

فولاد یکه تاز لیگ برتر / جدال تازه لیگ برتری‌ها برنده نداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر جام خلیج‌فارس با برگزاری دیدارهایی به پایان رسید.

این هفته از رقابت‌ها تحت تاثیر بازی حساس شهرآورد 77 پایتخت بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس بود که با وجود فضاسازی‌ها و انتظاراتی که از این بازی می‌رفت سرانجام همانند فصل گذشته بدون رد و بدل شدن گلی به پایان رسید تا هزاران تماشاگر ورزشگاه و میلیون‌ها بیننده دست خالی از این دیدار بازگردند.

اما علاوه بر این مسابقه دیدارهای دیگری نیز در این هفته برگزار که با نتایج بعضاً جالب توجهی نیز همراه بود که شکست سه بر یک خانگی صبا در برابر تراکتورسازی و توقف خانگی سپاهان در برابر راه‌اهن از جمله این نتایج بود.

فولاد و استقلال صنعتی دو نماینده خوزستان در این هفته به یک برد و یک باخت دست یافتند.

* فولاد یکه تاز لیگ برتر

در یکی از بازی‌های این هفته و در ورزشگاه تختی اهواز تیم فولاد خوزستان در دیداری خانگی میزبان ذوب‌اهن اصفهان بود.

شاگردان حسین فرکی که  در هفته هفتم این رقابت‌ها با ارائه یک بازی پرانتقاد در برابر پرسپولیس با نتیجه سه بر یک شکست خورده بودند در این دیدار برای حفظ صدرنشینی خود چاره‌ای جز پیروزی نداشتند.

سرخ‌پوشان اهوازی که تا پیش از این مسابقه همه امتیازات بازی‌های خانگی را کسب کرده بودند در صدد تداوم روند نتیجه‌گیری خود در خانه نیز بودند.

یکی از بارزترین نکات این مسابقه گرما و شرجی شدید هوا در خوزستان بود که هم بر روی کیفیت کار بازیکنان اثرگذار و هم حضور تماشاگران را کمرنگ‌تر کرده بود.

با این وجود فولادی‌ها در دقیقه 38 مسابقه و روی اشتباه دروازه‌بان ذوب‌اهن توسط کاپیتان جوان خود بختیار رحمانی به گل رسید.

در ادامه تلاش دو تیم برای رسیدن به گل به نتیجه نرسید و این بازی تقریباً کسل‌کننده و سرد با نتیجه یک بر صفر به سود فولاد به پایان رسید تا این تیم در پایان هفته هشتم با 18 امتیاز یکه‌تاز جدول رده‌بندی لیگ برتر باشد.

در سوی دیگر ذوبی‌ها که در دو هفته اخیر دو پیروزی متوالی را دشت کرده بودند با روحیه‌ای مضاعف وارد میدان شدند.

این تیم که در این فصل لوکابوناچیچ را روی نیمکت سرمربیگری خود دارد آغاز ناامیدکننده در رقابت‌های این فصل داشت اما با کسب دو برد در هفته‌های ششم و هفتم کمی خود را از قعر جدول بالا کشید.

ذوب آهن در راین دیدار با وجود ارائه یک بازی پایاپای در برابر فولاد نتوانست به نتیجه مورد نظر رسیده و دست خالی اهواز را ترک کرد.

تیم ذوب‌آهن در پایان هفته هشتم با کسب 9 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد.

در هفته نهم این رقابت‌ها فولاد در کرمان میهمان تیم بحران زده مس است و ذوب‌آهن در دیداری سخت در برابر استقلال تهران قرار خواهد گرفت.

* سوغات یک امتیازی استقلال صنعتی از تبریز

در دیگر بازی این هفته دو تیم تازه لیگ برتری شده گسترش فولاد تبریز و استقلال صنعتی خوزستان به مصاف هم رفتند.

این مسابقه که آغازین بازی هفته هشتم نیز بود به نوعی جدال اندیشه‌های دو مربی جوان دو تیم نیز بود.

آبی‌های صنعتی که پس از آغاز مناسب در لیگ از هفته چهارم دچار بحران نتیجه‌گیری شدند با کسب پیروزی درخشان در برابر استقلال تهران در هفته هفتم به ناکامی چند هفته ای خود پایان داد.

شاگردان عبدالله ویسی با روحیه‌ای که از برد در برابر هم‌نام تهرانی خود داشتند برای کسب نتیجه راهی تبریز و دیدار در برابر گسترش شدند.

این تیم بازی را نیز با گلزنی آغاز کرد و حرکت در عمق خط دفاع میلاد میداودی گل اول بازی را برای استقلال صنعتی به همراه داشت.

در ادامه تیم گسترش فولاد برای جبران نتیجه روبه جلو حرکت و موقعیت‌های خطرناکی را بر روی دروازه حریف ایجاد کرد که با واکنش دروازه‌بان و البته چاشنی شانس از دست رفت.

استقلال صنعتی نیز روی ضد حملات چند باری صاحب موقعیت شد که با بی‌دقتی آنها را از دست دادند.

در حالی که بازیکنان استقلال صنعتی خود را به کسب نخستین برد خارج از خانه نزدیک می‌دیدند در دقیقه 90 دروازه خود را باز شده دیدند تا با یک امتیاز تبریز را ترک کنند.

در پایان هفته هشتم تیم استقلال صنعتی با 9 امتیاز در رده دهم قرار گرفت و گسترش فولاد نیز با 10 امتیازد در جایگاه نهم ایستاد.

در هفته نهم این رقابت‌ها تیم استقلال صنعتی خوزستان در خانه میزبان سپاهان اصفهان خواهد بود و گسترش فولاد در تهران در برابر پرسپولیس تهران قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/72008/صا40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول