اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عبدالله ویسی:

سیستم دفاعی کم‌تجربه عمل می‌کند/ هواداران استقلال خوزستان را حمایت کنند

سرمربی استقلال خوزستان گفت: از هواداران استقلال اهواز خواستاریم تیم ما را در چنین شرایطی مورد حمایت خود قرار دهند تا بتوانیم از این بازی سربلند خارج شویم.

سیستم دفاعی کم‌تجربه عمل می‌کند/ هواداران استقلال خوزستان را حمایت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عبدالله ویسی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل استقلال تهران که عصر امروز برگزار شد اظهار کرد: با توجه به اینکه بازی مقابل استقلال و پرسپولیس به صورت پخش مستقیم انجام می‌شود انگیزه بازیکنان بالا می‌رود.

وی بیان کرد: قطعا اگر تلاش کرده و از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کنیم می‌توانیم از این بازی امتیاز کسب کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان عنوان کرد: شناخت خوبی از استقلال داریم و در تمرینات سعی کردیم بر روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کنیم.

وی تصریح کرد: قطعا بازیکنان هر تیمی وقتی مقابل استقلال و پرسپولیس قرار می‌گیرند انگیزه آنها بالا رفته و سعی می‌کنند بهترین بازی خود را در چنین مسابقاتی ارائه دهند.

ویسی افزود: تیم ما اکنون در شرایطی قرار دارد که با گرفتن یک امتیاز در این بازی از نظر روحی و روانی تقویت خواهد شد.

وی با بیان اینکه ساختار دفاعی ما هنوز به شرایط مطلوبی نرسیده است، افزود: در سیستم دفاعی کم تجربه عمل می‌کنیم ولی در بازی‌های آینده به دنبال بهبود شرایط خط دفاعی خود هستیم.

سرمربی استقلال خوزستان ادامه داد: تیم ما در بازی‌های گذشته نشان داد که در گلزنی مشکلی ندارد. ما در بازی مقابل فولاد و نفت تهران می‌توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم اما به خوبی از موقعیت‌های خود استفاده نکردیم.

وی با اشاره به اینکه استقلال تهران اکنون در جدول شرایط خوبی داشته، عنوان کرد: از هواداران استقلال اهواز خواستاریم تیم ما را در چنین شرایطی مورد حمایت خود قرار دهند تا بتوانیم از این بازی سربلند خارج شویم.

ویسی افزود: اگر چه سه بازی گذشته خود را با باخت پشت سر نهادیم اما خیلی از تیم‌های دنیا از شرایطی نظیر تیم ما برخوردار هستند. به عنوان مثال چنین شرایطی برای تیم راه آهن در جدول بوجود آمده اما آن‌ها درگیر مسائل حاشیه‌ای نمی‌شوند.

وی ادامه داد: سال گذشته تیم فولاد خوزستان در هفته هفتم رقابت‌ها تنها 6 امتیاز داشت اما در ‌‌نهایت توانست سهمیه آسیا را کسب کند.

سرمربی استقلال خوزستان عنوان کرد: اگر چه در بازی فردا سهراب بختیاری‌زاده بازیکن باتجربه ما غایب است اما نبودن این بازیکن به ما آسیبی نمی‌زند البته بودن این بازیکن از هر نظر به سود ما بود.

وی با اشاره به اینکه بختیاری‌زاده تجربیات خود را در اختیار بازیکن جایگزین خود قرار داده است افزود: امیدوارم بازیکن جایگزین سهراب بتواند برای ما موثر باشد و بازی خوبی ارائه دهد.

انتهای پیام/2329/ح30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول