اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل تعزیرات حکومتی استان اردبیل خبر داد

رسیدگی به 100 درصد پرونده تخلف اصناف و نانوایان

مدیر‌کل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: 100 درصد پرونده تخلفاتی اصناف و نانوایان مورد رسیدگی قرار گرفته و حکم آن‌ها صادر شده است.

رسیدگی به 100 درصد پرونده تخلف اصناف و نانوایان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسین نجف‌زاده صبح امروز در جلسه کمیسیون قاچاق کالا و ارز در نمین اظهار داشت: ما با تمام توان خود و به سرعت به پرونده‌های ارجاع شده رسیدگی می‌کنیم و در حد وسع و توانمان سعی داریم جلوی تخلفات ثانویه را نیز بگیریم.

وی با اشاره به ضرورت همکاری و همراهی دستگاه‌های مختلف در مبارزه با پدیده نامبارک قاچاق کالا خاطرنشان کرد: کاهش میزان قاچاق کالاهای وارداتی به کشور خوشحال‌کننده است اما باید تدبیری اندیشید تا مبادا قاچاقچیان تمایلی داشته باشند تا کالاهای ضروری مردم را همانند داروهای کمیاب از مرز کشور خارج کنند.

مدیر‌کل تعزیرات حکومتی استان اردبیل یادآور شد: باید به همان میزان که برای مبارزه با کالاهای وارداتی حساس و مراقب هستیم به خروج کالاهای ضروری نیز حساس باشیم تا مبادا برخی از سوء‌استفاده‌کنندگان در این کار حرفه‌ای‌تر شوند.

نجف‌زاده با اشاره به اجرای موفق طرح شبنم و قدردانی از همکاری دستگاه‌های مختلف در اجرای موفق این طرح گفت: البته برخی اقدامات و رفتارهای دوگانه‌ای نیز در عمل مشاهده می‌کنیم که امیدواریم با هماهنگی و همدلی بیشتر و پرهیز از دخالت دادن برخی تفکرات شخصی و سیاسی در این زمینه اقدامات اساسی و زیر‌بنایی در شناسایی کالاهای وارداتی قانونی و جمع‌آوری کالاهای قاچاق انجام شود.

این مسئول تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون پرونده‌های متعددی در مراجع تعزیرات حکومتی مورد توجه قرار گرفته به طوری که تنها در ماه گذشته شاهد رسیدگی به بیش از یک‌هزار و 680 فقره پرونده بودیم.

مدیر‌کل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از صدور احکام جریمه نقدی سنگین برای این متخلفان خبر داد و اظهار داشت: در مردادماه، بیش از 28 پرونده قاچاق کالا و صنفی و 9 مورد عرضه خارج از شبکه سوخت را مورد رسیدگی قرار دادیم که بخشی از آن‌ها مربوط به شهرستان نمین بوده است.

وی از کسب رتبه پنجم کشوری تعزیرات حکومتی بر اساس ارزیابی عملکرد سه ماهه اول امسال خبر داد و افزود: در 21 بخشی که مورد ارزیابی قرار گرفتیم توانستیم این جایگاه را کسب کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه فرماندار شهرستان نمین نیز با اشاره به آغاز طرح فروش پاییزه به‌ویژه نوشت‌افزار و اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان ضرورت بازرسی و نظارت‌های دقیق‌تر در برخورد با سود‌جویان و فرصت‌طلبان را یادآور شد.

سید تقی در‌یتیم با یادآوری این‌که اجرای طرح شبنم ثمرات بسیار زیادی را در پیشگیری از ورود کالاهای قاچاق بی‌کیفیت به بازار به همراه داشته است، عنوان کرد: موفقیت این طرح نیازمند همراهی و همکاری مردم در شناسایی اقلام قاچاق و اطلاع‌رسانی به موقع به مسئولان است.

وی به انجام بازرسی‌های متعدد از واحدهای عرضه‌کننده سوخت، نانوایی‌ها و واحدهای صنفی اشاره کرد و گفت: در این مدت برخورد جدی با نانوایان متخلف و عرضه‌کنندگان سوخت خارج از شبکه توزیع صورت گرفته است.

انتهای پیام/62007/م40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول