اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آذرکوثر تبریز از جام حذفی کشور انصراف داد

علی ابراهیمیان: توانایی حضور در جام حذفی را نداشتیم

سرمربی تیم آذرکوثر تبریز در مورد انصراف تیمش از مسابقات جام حذفی گفت: توانایی حضور در دو مسابقات جام حذفی و لیگ دسته سه کشور را نداشتیم.

علی ابراهیمیان: توانایی حضور در جام حذفی را نداشتیم

علی ابراهیمیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: تیم آذرکوثر تیمی از بخش خصوصی کشور بوده و هم به لحاظ مالی و هم قدرت ‌بدنی تیم، امکان حضور در مسابقات جام حذفی و بازی در همدان مقابل نماینده این شهر برای تیم ما مسیر نبود و از این رو تصمیم گرفتیم از این رقابت‌ها انصراف دهیم.

وی افزود: البته احتمال داشت تیم ما مراحل اول و دوم را با موفقیت طی کند، اما در هر صورت به یکی از تیم‌های لیگ برتر برخورد می‌کردیم و احتمال راهیابی به مراحل بالاتر برای تیم ما کم بود و تنها دستاورد حضور تیم ما در جام حذفی خستگی بازیکنان می‌توانست باشد.

کاپیتان سابق تیم تراکتورسازی از آغاز مسابقات دسته سه کشور خبر داد و افزود: تیم آذر کوثر در این رقابت‌ها با تیم‌های ذوب فلزات همدان، شهرداری همدان، شهرداری نقده، البرز شهرداری زنجان، هلال‌احمر ایلام، خوراک دام و طیور روانسر، بعثت کرمانشاه، پیروزی کامیاران، هرماس تبریز، برق ارومیه و شهرداری بانه هم‌گروه است.

وی از بازی اول تیمش مقابل شهرداری بانه در روز یکشنبه به میزبانی این تیم خبر داد و تصریح کرد: مسابقه بین تیم‌های لیگ دسته سه به صورت تک بازی بوده و بعد از یازده هفته تیم‌های اول و دوم به مرحله بعد صعود کرده و تیم‌های سوم و چهارم هر گروه در لیگ دسته سه کشور ماندنی شده و بقیه تیم‌ها به لیگ استانی سقوط خواهند کرد.

مدیر عامل و سرمربی تیم آذرکوثر در مورد ترکیب هیئت مدیره این باشگاه گفت: حمیم اسکویی رئیس هیئت مدیره و آقای ثابت نیز قائم‌مقام باشگاه هستند و اخیرا برای اسپانسری تیم با آقای قادری از هومن پلاستیک به توافق دست یافته‌ایم و امیدواریم بتوانیم با حمایت این دوستان و تلاش بازیکنان شاهد صعود تیم آذرکوثر تبریز به لیگ دسته دو کشور باشیم.

انتهای پیام/60001/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول