اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پنج عملیات ویژه

15 محموله کالای قاچاق در اصفهان توقیف شد/ دستگیری 21 قاچاقچی کالا

فرمانده انتظامی استان اصفهان از توقیف 13 محموله کالای قاچاق به ارزش 5/8میلیارد ریال و دستگیری 21 قاچاقچی کالا در پنج عملیات ویژه پلیسی خبر داد.

15 محموله کالای قاچاق در اصفهان توقیف شد/ دستگیری 21 قاچاقچی کالا

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه پلیس اصفهان، سردارعبد الرضا آقاخانی با اشاره به توقیف محموله قاچاق در اصفهان اظهار کرد: ماموران این فرماندهی در شهرستان‌های شهرضا، مبارکه، نجف آباد و پلیس امنیت عمومی استان در پنج عملیات ویژه و هماهنگ طی پنج روز گذشته 14 محموله کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

این مقام مسئول ارزش کالاهای کشف شده را بیش از هشت میلیارد و 500 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: در این عملیات‌ها 14 دستگاه خودروی سبک و سنگین توقیف و 21 نفر از قاچاقچیان کالا دستگیر و تحویل مراجع قضایی داده شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان کالاهای قاچاق کشف شده را شامل، کفش، پوشاک، سیگار، لوازم التحریر، گوشی تلفن همراه، شیرخشک، پرتقال و زیتون خارجی عنوان کرد و بیان داشت: تمامی این کالاها فاقد مجوزهای لازم از گمرک بوده و به صورت ماهرانه‌ای در داخل خودروها جاسازی شده بودند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مقصد اکثر محموله‌های کشف شده به تهران، شمال و استان‌های همجوار بود، تصریح کرد: استان اصفهان به جهت قرار گرفتن در مرکزیت کشوربه عنوان شاهراه اصلی اتصال راه‌های شمال به جنوب و غرب به شرق محسوب می شود و به همین دلیل قاچاقچیان این مسیر را برای تردد خود انتخاب می‌کنند.

وی مبارزه جدی و قاطعانه با قاچاقچیان کالا و باندهای قاچاق مواد مخدر را از اولویت‌های اصلی این فرماندهی برشمرد و خاطرنشان کرد: در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی پلیس اصفهان نیز حماسه بزرگی را در مبارزه با قاچاقچیان کالا آغاز کرده و مسیر این استان را برای ورود این گونه کالاها نا امن کرده است.

آقاخانی از تقویت و تجهیز ایستگاه‌های بازرسی شهرستان‌های شهرضا، سمیرم و نایین استان اصفهان خبر داد و بیان داشت: در این رابطه با همکاری دستگاه‌های مختلف و شوراهای تامین شهرستان‌ها تلاش خواهیم کرد تا از ورود کالاهای قاچاق و مواد مخدر به استان جلوگیری کنیم.

*انهدام 2 باند قاچاق و کشف 260 کیلو تریاک در اصفهان

وی در ادامه از تلاش ماموران انتظامی شهرستان‌های نایین، شهرضا و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان طی پنج عملیات در 48 ساعت گذشته 260 کیلوگرم تریاک کشف و دو باند قاچاق منهدم شد.

فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: شهرستان‌های نایین، شهرضا و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان در راستای مبارزه جدی و قاطعانه با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ طی پنج عملیات ویژه در 48 ساعت گذشته 260 کیلوگرم تریاک کشف کردند.

وی افزود: در این عملیات‌ها یک دستگاه کامیون، سه دستگاه اتوبوس و یک دستگاه سواری پراید توقیف و 15 نفر از قاچاقچیان مواد مخدر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

این مقام مسئول عنوان داشت: در دو عملیات ویژه که توسط ماموران ایست و بازرسی شهید شرافت فرماندهی انتظامی شهرستان نایین استان اصفهان صورت گرفته دو باند بزرگ مواد مخدر منهدم و اعضای اصلی آن با اشرافیت و هوشمندی ماموران دستگیر شدند.

انتهای پیام/63012/ع/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول