اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران:

شهرهای دارای قابلیت قهرمانی مازندران حمایت ویژه می‌شوند

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با تاکید بر لزوم توزیع عادلانه اعتبارات ورزشی در سوادکوه، گفت: شهرهای محروم دارای قابلیت قهرمانی مازندران حمایت ویژه می‌شوند.

شهرهای دارای قابلیت قهرمانی مازندران حمایت ویژه می‌شوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، احمد سعادتمند صبح امروز در جلسه بررسی فعالیت‌های ورزشی شهر زیراب که با حضور امام جمعه، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سوادکوه و سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر زیراب در سالن اجتماعات شهرداری زیراب برگزار شد با اشاره به اینکه ورزش مقوله‌ای فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است، گفت: ورزش راهکار مهمی برای مبارزه با تهاجم فرهنگی است و ورزش در تحریم‌ها قدرت یک کشور را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: برافراشته شدن ورزش و طنین سرود ملی در زمان تحریم‌های کشورهای مستکبر، قدرت کشور را به نمایش می‌گذارد که در المپیادها و برنامه ‌دیگر چنین قدرتی نیست.

 عدالت در توزیع اعتبارات ورزشی به سوادکوه رعایت نشده است

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران با تاکید بر اینکه عدالت در توزیع اعتبارات ورزشی به سوادکوه رعایت نشده است، گفت: زمین استاندارد توپی و رزمی و کشتی استاندارد در شهر زیراب وجود ندارد.

وی با اشاره به مشکلات بودجه در سال گذشته خواستار توجه ویژه دولت تدبیر و امید به ورزش شد و خاطرنشان کرد: ما فعالیت در دوران سخت جنگ و تحریم‌ها را تجربه کرده‌ایم و ایران دارای شخصیت جهانی است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با تاکید بر اینکه اعتبارات ورزشی سوادکوه عادلانه توزیع خواهد شد، یادآوری کرد: برای اختصاص اعتبارات ورزشی سوادکوه شاخص‌های جمعیت، وسعت و قهرمانی‌های این شهرستان لحاظ خواهد شد.

مربی جدید برای تکواندو سوادکوه

وی با اشاره به موفقیت جواد امیری در مسابقات آسیایی رشته ورزشی تکواندو، گفت: یکی از بهترین مربیان تکواندو مازندران با هزینه اداره کل ورزش و جوانان مازندران برای آموزش به شهر زیراب اعزام خواهند شد.

سعادتمند به پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان از شهرهای محروم دارای قابلیت قهرمانی مازندران خبر داد و تصریح کرد: هیئت ورزشی شهر زیراب 50 درصد ورودی مسابقات استانی را پرداخت کند و این موضوع به صورت بخشنامه برای هیئت ورزشی ارسال می‌شود.

زمین فوتبال زیراب تعمیر می‌شود

عضو شورای اداری استان مازندران به اختصاص اعتبار بیشتر برای تعمیر و تجهیز زمین فوتبال شهر زیراب در بودجه سال 92 اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به اعلام رضایت و استقبال روسای هیئت ورزشی از عملکرد سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان سوادکوه، حکم ریاست رضا احمدزاده صادر می‌شود.

وی با بیان اینکه برای ایجاد نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر زیراب شاخص‌هایی وجود دارد که چارت سازمانی، ورزشکاران سازمان‌یافته به تفکیک زن و مرد، تنوع رشته‌های ورزشی در این شهر وجود دارد و مسئولان شهری باید برای یک سال ساختمان و حقوق و هزینه‌های جاری این نمایندگی را تقبل کنند.

تشک کشتی و رینگ بوکس به زیراب داده می‌شود

وی با اشاره به وضعیت سالن‌های ورزشی شهر زیراب، افزود: یک تخته تاتامی و تشک کشتی برای ماه‌های آینده به ورزش شهر زیراب اختصاص خواهد یافت و در صورت موافقت شورای اسلامی شهر زیراب برای تقبل نیمی از هزینه رینگ بوکس اداره کل ورزش و جوانان مازندران هزینه باقی مانده آن را تقبل خواهد کرد.

سعادتمند به بررسی احداث دیواره سنگ‌نوردی در شهر زیراب اشاره کرد و گفت: شورای اسلامی شهر زیراب مجوز نصب 10 بیلبورد و اختصاص درآمد آن به ورزش شهر را برنامه‌ریزی کند.

انتهای پیام/86015/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول