اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری مازندران خبر داد

تجلیل از مقام شهید "باغبانی" در روز سینما

رئیس حوزه هنری مازندران گفت: به مناسبت روز سینما از مقام شامخ شهید هنرمند هادی باغبانی در مازندران تجلیل می‌شود.

تجلیل از مقام شهید "باغبانی" در روز سینما

سینا دلشادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: به مناسبت روز سینما از مقام شامخ شهید هنرمند هادی باغبانی در مازندران تجلیل می‌شود.

وی گفت: این همایش با هدف تقدیر از اصحاب سینما و هنر فیلم‌سازی به ویژه تجلیل از مقام شامخ شهید رسانه، شهید هادی باغبانی با حضور خانواده آن شهید گرانقدر و نمایش برخی از آثار تولیدی شهید باغبانی در ساری برگزار می‌شود.

این مسئول اظهار داشت: در این برنامه از چند فیلم‌ساز و سینماگر حوزه هنری مازندران که تاکنون افتخارات متعددی را کسب کردند تجلیل می‌شود.

رئیس حوزه هنری مازندران با اشاره به اینکه این همایش در 21 شهریور به مناسبت روز سینما در محل حوزه هنری استان  برگزار می‌شود، گفت: در این برنامه از برخی خانواده‌ها، پیشکسوتان و سینماداران دعوت و تقدیر می‌شود.

وی از رونمایی از کتاب بازمانده با موضوع خاطرات دفاع مقدس خبر داد و بیان داشت: برگزاری نمایشگاه‌های عکس، برپایی شب خاطره در ساری و نوشهر، رونمایی از انیمیشن‌های ماهی قرمز و آخرین امضا، تجلیل از خانواده شهدای مرتبط با عرصه فرهنگ و هنر و اجرای نمایش خیابانی با موضوعات دفاع مقدس و ارزش‌های انقلابی را از برنامه‌های مهم این مرکز در هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

انتهای پیام/86018/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول