اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون خبر داد

پرداخت 4 میلیون و 500 هزار ریال پاداش برای باسواد کردن هر فرد بی‌سواد

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت: برای کاهش نرخ بی‌سوادی، طرح فرد به فرد در حال اجرا است و هر فرد می‌تواند پس از باسواد کردن فرد بی‌سواد، مبلغ 4 میلیون و 500 هزار ریال پاداش دریافت کند.

پرداخت 4 میلیون و 500 هزار ریال پاداش برای باسواد کردن هر فرد بی‌سواد

به گزارش خبرگزاری فارس از بردخون، بهرام حسینی پناه صبح امروز در نشست با مدیران مدارس منطقه بردخون با بیان اینکه در آستانه بازگشایی مدارس باید فضاهای آموزشی را برای حضور دانش‌آموزان مهیا کنیم، افزود: دانش‌آموزان به‌عنوان سرمایه‌های مهم اجتماع جایگاه بسیار مهمی در اجتماع و آینده کشور دارند، لذا توجه ویژه به این سرمایه‌ها در اولویت همه کارهاست.

وی با تقدیر از تلاش‌های مدیران مدارس اظهار داشت: مدیریت فرایند به‌کارگیری مؤثر و کارآمد منابع مادی و انسانی در برنامه‌ریزی با هدایت و کنترل منابع و امکانات صورت می‌گیرد.

رئیس آموزش و پرورش بردخون افزود: بخشی از مدیریت را می‌توان از طریق آموزش تحت عنوان علم مدیریت فرا گرفت و بخشی دیگر را ضمن کار تحت عنوان هنر مدیریت باید آموخت.

وی با بیان نقش مدیران مدارس در پیشبرد اهداف آموزشی اضافه کرد: مدیران مدارس مسئولیت مهمی در این پیشبرد دارند که باید همه توان، امکانات و استعدادها را برای پیشبرد اهداف آموزشی و پرورشی بکار ببندند.

حسینی پناه، ضمن معرفی محمد حصیری به عنوان معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش بردخون از همه مدیران خواست در راستای گسترش فرهنگ کار و تلاش و فرهنگ مدیریت گام بردارند و روزانه اطلاعات خود در این حوزه را افزایش دهند.

وی از تلاش افزایش نرخ باسوادی در منطقه خبرداد و گفت: به منظور با سواد کردن افراد بی‌سواد تلاش‌هایی در منطقه صورت گرفته است که طرح فرد به فرد از این جمله است و هرفرد می‌تواند پس از باسوادکردن فرد بی سواد مبلغ 4 میلیون و 500 هزار ریال پاداش دریافت کند.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت نیزگفت: انتقادپذیری به عنوان یک اصل مهم همواره باید درمدیریت‌ها وجود داشته باشد، زیرا انتقاد باعث تعالی و پیشرفت می شود.

محمد حصیری ارتباط نزدیک و صمیمانه و پیگیری امور با رعایت مقررات را مورد تأکید قرار داد و از همه مدیران خواست نسبت به مجموعه مدیریتی خود با برنامه عمل کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون در این نشست با تقدیر از دست‌اندرکاران ستاد پروژه مهر اظهار داشت: همه همت خود را برای با نشاط‌ کردن مدارس به‌کار بندیم و در این زمینه از همه امکانات و توانایی خود بهره خواهیم گرفت.

بهرام حسینی پناه افزود: توجه به ظاهر مدارس و انجام ظرافت‌ها و رفع مشکلات وکمبودها باعث ایجاد تغییرات مثبت درآن‌ها می‌شود تا دانش‌آموزان در اولین روز ورودبه مدرسه فضای شاد همراه باشور و تحول را با چشم ببینند و از این زیبایی لذت ببرند و خاطراتی زیبا و ماندگار در ذهن آنها نقش ببندد.

وی اضافه کرد: نباید مشکلات مالی را بهانه کنیم و باتلاش و مشارکت جمعی برای آماده‌سازی مدارس و کلاس‌های درس قدم برداریم، چراکه بسیاری از فعالیت‌ها را می‌توان براساس سلیقه و بدون صرف اعتبارات کلان انجام داد که باتوجیه و نظارت کارهای برجسته‌ای صورت می‌گیرد.

حسینی پناه باتأکید برجدیت و همفکری گفت: دانش‌آموزان و فرهنگیان همواره خاطرات اولین روز مدرسه را در ذهن دارند، بکوشیم زیبایی‌ها در خاطراتشان ثبت شود.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول