اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

1 / دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در تبریز:

امروز در وزارت علوم به جای کلید داس به دست گرفته‌اند

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با انتقاد از برکناری رئیس دانشگاه علامه طباطبایی تهران گفت: امروز آقایان در وزارت علوم به جای کلید داس به دست گرفته‌اند.

امروز در وزارت علوم به جای کلید داس به دست گرفته‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمد نبی حبیبی امشب در تبریز در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره برکناری رئیس دانشگاه علامه طباطبایی تهران اظهار کرد: متاسفانه در وزارت علوم به جای کلید داس استفاده می‌شود و بهتر بود به جای تصمیم‌گیری سریع و قبل از تعیین تکلیف وزارت علوم و مشخص شدن وزیر آن این اقدامات انجام نمی‌شد.

حبیبی تصریح کرد: بهترین راه برای توسعه و تعمیق فرهنگ تحزب در کشور این است که زمینه شکل‌گیری و فعالیت احزاب شناسنامه‌دار، توانمند و معتقد به انقلاب، فراهم شود.

وی استحکام مبانی ایدئولوژیک، توانایی حزب برای ارائه برنامه به منظور اداره کشور و کادرسازی و تربیت مدیران لایق برای اداره کشور را سه خصوصیت برای حزب توانمند اعلام کرد و گفت: در صورت شکل‌گیری چند حزب قدرتمند با دارا بودن این سه خصوصیت چه در جناح اصولگرایی و چه در جناح ‌اصلاح‌طلبی، زمینه‌های رشد و پیشرفت کشور فراهم می‌شود. 

 

وی خاطرنشان کرد: ‌یکی از آسیب‌هایی که به علت فقدان احزاب قدرتمند در کشور ما وجود دارد این است که متاسفانه در برخی موارد، اصل نظام سپر بلای کوتاهی‌ها و ناکارآمد‌های دستگاه‌های حکومتی می‌شود در صورتی که اگر یک حزب شناسنامه‌دار مسئولیت قوه مجریه را بر عهده گیرد، نابسامانی‌های احتمالی به حساب آن حزب گذاشته می‌شود و همچنین مقامات حزب موظف به پاسخگویی به مردم در قبال مشکلات ایجاد شده می‌شوند و به این ترتیب اصل نظام مصون می‌ماند.

انتهای پیام/60002/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول