اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مرکز فرهنگی کانون پرورش فکری اهرم خبر داد

برگزاری 16 برنامه فرهنگی در مورد سبک زندگی امام رضا(ع) در اهرم

مسئول مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اهرم گفت: در دهه کرامت 16 برنامه فرهنگی در زمینه سبک زندگی امام رضا(ع) در اهرم برگزار می‌شود.

برگزاری 16 برنامه فرهنگی در مورد سبک زندگی امام رضا(ع) در اهرم

زهرا میرزایی‌خواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی گفت: در دهه کرامت 16 برنامه فرهنگی در بخش‌های نقاشی، مقاله‌نویسی، شعرخوانی، نشریه‌نگاری در زمینه سبک زندگی امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

مسئول مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اهرم از برگزاری اردوی کشوری اعضا کانون در شهرکرد خبر داد و خاطرنشان کرد: این اردو ویژه اعضای فعال کانون برگزار شد که دراین اردو در نشستی تخصصی اعضا با سبک زندگی امام رضا(ع) آشنا شدند.

وی یادآور شد: حدود 180 نفر از اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اهرم در سنین 6 تا 16 سال در جشنواره رضوی این کانون شرکت کرده‌اند.

میرزایی گفت: این اعضا در زمینه خاطرات زیارت، شعر رضوی، شعرخوانی و مشاعره رضوی، ادبیات کودک و نوجوان، نشریه‌نگاری رضوی و یک تصویر از یک حدیث رضوی در جشنواره امسال شرکت کرده‌اند.

وی اضافه کرد: در تابستان کودکان عضو این کانون با حضور در کلاس‌های تابستانه توانستند 51 اثر در قالب عکس برای شرکت در جشنواره رضوی ارائه دهند.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اهرم با بیان اینکه از برگزیدگان جشنواره رضوی در مشهد تجلیل می‌شود، تصریح کرد: بنده به‌عنوان نفر برگزیده سال گذشته استان بوشهر برای شرکت در جشنواره رضوی سراسر کشور به مشهد مقدس دعوت شده‌ام تا در مراسمی که از 22 تا 26 شهریور با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود، شرکت کنم.

میرزایی با اشاره به برنامه‌های دهه کرامت در اهرم تنگستان گفت: دردهه کرامت 16 برنامه فرهنگی در زمینه سبک زندگی امام رضا(ع) در اهرم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/66006/غ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول