اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی خبر داد

کاهش جرایم جنایی در آذربایجان غربی

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: شاهد کاهش جرایم به‌ویژه جرایم جنایی در آذربایجان غربی هستیم.

کاهش جرایم جنایی در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه یحیی شرفی در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که با حضور سردار احمدی مقدم برگزار شد، اظهار داشت: فرهنگ ایثار و مقاومت و دشمن‌ستیزی میراثی گران‌بها است که از مجاهدات و فداکاری‌ها‌ی هشت سال دفاع مقدس بر جای مانده است.

وی افزود: با وجود تمام مشکلات امنیتی استان در سال‌های گذشته با همت مسئولان و قرار گرفتن مردم در کنار مسئولان اجرایی توانستیم سیری صعودی در برقراری امنیت در استان داشته باشیم.

وی ادامه داد: در آذربایجان غربی به یگان‌های نیروی انتظامی توجه ویژه‌ای می‌شود به همین دلیل اجرای طرح مکنا برای بهبود وضعیت کلانتری‌ها، اصلاح و بهبود فرآیند سامانه 110، افزایش انضباط ظاهری و معنوی در بین کارکنان و تعامل بیرونی به همراه انسجام درونی از جمله مهم‌ترین مولفه‌ها‌ی توجه به یگان‌های این نیرو در استان است که در برنامه خود قرار داده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: جلب حمایت‌های مردمی، ایجاد هم‌افزایی و همسویی بین متولیان امنیتی استان، تلاش‌های ماموران انتظامی و مرزبانی برای تسلط بر مرز، جلوگیری از جرایم سایبری، تقویت نیروهای ستادی از جمله دلایل کاهش جرایم در استان بوده است. 

انتهای پیام/61009/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول