اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی ارومیه

دوره توانمندسازی سمن‌های علمی و پژوهشی کشور برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: دوره توانمندسازی سمن‌های علمی و پژوهشی کشور از 19 تا 22 شهریور به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود.

دوره توانمندسازی سمن‌های علمی و پژوهشی کشور برگزار می‌شود

سجاد بیرامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در دوره توانمندسازی سمن‌های علمی و پژوهشی کشور نزدیک به 120 نفر از دبیران تشکل‌های علمی و پژوهشی کشور شرکت می‌کنند که در پایان دوره از سوی وزارت ورزش و جوانان گواهی شرکت در دوره دریافت می‌کنند.

وی تمرکززدایی، تخصص‌گرایی، هم‌افزایی، استفاده از تجارب، تبادل افکار و تبادل اطلاعات بین تشکل‌های علمی و پژوهشی را از اهداف برگزاری این دوره عنوان و خاطرنشان کرد: این دوره در چهار کارگاه آموزشی برگزار می‌شود.

بیرامی ادامه داد: چهار کارگاه آموزشی شامل کارگاه تسهیل‌گری و کار گروهی، کارگاه پروژه و گزارش‌نویسی، کارگاه برنامه‌نویسی استراتژیک و عملیاتی و کارگاه تولید محتوای الکترونیکی در راستای تمرکززدایی، تخصص‌گرایی و تبادل اطلاعات تشکیل می‌شود.

وی یادآور شد: در کنار این دوره نشست هماهنگی شورای مشورتی، دوره‌های توانمندسازی سلامت و آسیب‌های اجتماعی رسانه و فضای مجازی، ازدواج و تعالی خانواده و گردشگری، حفظ میراث فرهنگی و محیط زیست با حضور اعضای شورای مشورتی که متشکل از 10 نفر از معاونان فرهنگی و امور جوانان استان‌های کشور و تشکل‌های مشورتی که وزارت تعیین کرده، برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی اذعان کرد: به منظور بهره‌مندی مهمانان از جاذبه‌ها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فرهنگی، تاریخی و گردشگری آذربایجان غربی سمن‌های علمی و پژوهشی از جاذبه‌های گردشگری آذربایجان غربی بازدید می‌کنند.

انتهای پیام/61005/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول