اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

رامسر میزبان شهدای گمنام/ خوشنامانی که به گمنامی معروفند

مراسم استقبال از دو شهید گمنام با حضور جمعی از مردم شهیدپرور رامسر باشکوه خاصی برگزار شد.

رامسر میزبان شهدای گمنام/ خوشنامانی که به گمنامی معروفند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از رامسر، مراسم استقبال از دو شهید گمنام با حضور جمعی از مردم ولایتمدار و مسافران تابستانی از امامزاده حسین (ع) شیرود آغاز شد و پس از تشییع در آرامگاه امامزادگان آقا بسمل و آقاپلاسید ساداتشهر پیکر این دو شهید به شهر رامسر رسید و پس از تشییع باشکوه بر دستان مردم شهیدپرور رامسر نماز مغرب و عشا در جوار این دو پرستوی بازگشته در مصلی جواد الائمه (ع) شهرستان رامسر اقامه شد.

حجت‌الاسلام سیدجلیل مرتضوی امام جمعه رامسر در مراسم وداع با پیکر پاک دو شهید گمنام دفاع مقدس با بیان اینکه گمنامی این شهیدان باعث پرنامی آنها شده است، گفت: زیارت این قبور مطهر به وسیله مردم نیز برکت دیگری است که خداوند آن را برای این شهدا مقرر فرموده است.

وی افزود: باید از این شهیدان عبرت آموزیم که چگونه با گمنامی خود نام‌آور شده‌اند و در امور عبادی خود نیز این نکته را در نظر داشته باشیم.

حجت‌الاسلام غلامحسین تسخیری مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رامسر و تنکابن نیز در حاشیه این مراسم معنوی در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در رامسر گفت: مراسم شام غریبان ساعت 20 پنجشنبه شب در معراج اردوگاه شهدای هفتم تیر برگزار خواهد شد.

تسخیری اظهار داشت: با آمدن این دو شهید به رامسر تعداد شهدای گمنام این شهرستان به 271 شهید رسید. 

وی اضافه کرد: رامسر تا به حال میزبان دو شهید گمنام بود که آرامگاه آن دو، در مزار بهشت زینبیه رامسر واقع است که با ورود این دو شهید گرامی، آمار شهدای گمنام مدفون در رامسر به چهار تن می‌رسد.

این مسئول خاطرنشان کرد: سن این دو شهید گمنام یکی 19 و دیگری 22 ساله بوده است.

انتهای پیام/86024/ج30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول