اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی والیبال بانوان گیلان:

افزایش شهریه ورزشی در استقبال جوانان بی‌تأثیر است

مربی والیبال بانوان گیلان گفت: افزایش شهریه‌های ورزشی تأثیری در استقبال جوانان به اماکن ورزشی نداشته است.

افزایش شهریه ورزشی در استقبال جوانان بی‌تأثیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، فاطمه اسماعیل‌زاده عصر امروز در جمع کارشناسان ورزشی استان درباره افزایش شهریه اماکن ورزشی استان اظهار کرد: با وجود تنگناهای اقتصادی در جامعه، افزایش شهریه‌های ورزشی تأثیری در استقبال جوانان به اماکن ورزشی نداشته است.

وی، افزود: تجربیات ورزشی نشان می‌دهد که عامل اصلی در کاهش استقبال ورزشکاران به اماکن ورزشی عدم کفایت مربی در ارائه تمرین مناسب و مدیریت صحیح بر ورزشکاران است. 

کارشناس اداره کل ورزش و جوانان گیلان، ادامه داد: اگر قرار بود افزایش شهریه در میزان حضور ورزشکاران تأثیر منفی داشته باشد باید این رکود در تمام اماکن ورزشی بروز می‌کرد.

وی سوء‌تدبیر مربیان و نقصان در ارائه خدمات دلسوزانه و نیز عدم بهره‌مندی از دانش روز را عامل دیگری در کاهش تعداد هنرجویان در برخی اماکن ورزشی استان ذکر کرد.

اسماعیل‌زاده خاطرنشان کرد: مردم به کیفیت کار در هر شرایطی ارزش قائل بوده و مشکلی با پرداخت میزان شهریه ندارند.

*مربی کارآمد رکن اصلی هر رشته ورزشی است

کارشناس دیگر اداره کل ورزش و جوانان گیلان نیز در جلسه مذکور اظهار کرد: رکن اصلی در هر رشته ورزشی، مربی کارآمد و ارائه علم روز است.

بهروز دارابی افزود: والدین زمانی که به روند رو به رشد فرزندان خود اطمینان یابند به هر طریقی در تأمین شهریه اقدام می‌کنند.

وی، هزینه کردن در ورزش را سرمایه‌گذاری و صرفه‌جویی در دیگر هزینه‌ها دانست و تصریح کرد: نپرداختن به ورزش، دیگر هزینه‌ها را در حفظ تندرستی و امنیت روحی و جسمی فرزندان افزایش می‌دهد.

دارابی، درباره کیفیت فعالیت ورزشی، خاطرنشان کرد: اینکه یک شهرستان 5 تا 10 هزار ورزشکار سازمان یافته داشته باشد و حتی یک قهرمان تحویل جامعه ندهد، مبین آن است که مربیان در آن حوزه موفق نبوده‌اند.

وی، این عوامل را به کم‌رغبتی مردم ارتباط داد و یادآور شد: مربی خوب و با دانش در هر شرایطی در بین ورزشکاران دارای ارزش بسیار است.

انتهای پیام/2300/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول