اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهر اصفهان:

آتش‌نشانی اصفهان 600 داوطلب زن ماهر دارد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از آموزش 600 زن داوطلب آتش‌نشانی ماهر و آموزش دیده در شهر اصفهان خبر داد.

آتش‌نشانی اصفهان 600 داوطلب زن ماهر دارد

بهزاد بزرگ‌زاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه در آتش‌نشانی علاوه بر مردان زنان هم داوطلب کمک به آتش‌نشانی هستند، اظهار داشت: در حال حاضر 600 داوطلب زن هم از قشر خانه‌دار و هم از قشر کارمند داوطلب آتش‌نشان شدن هستند.

وی افزود: این داوطلبان بر حسب علاقه و طی یک فراخوان در کلاس‌ها و آزمون‌های آتش‌نشانی شرکت کرده‌اند و به عنوان نیروهای ذخیره آتش‌نشانی در مواقع بحران محسوب می‌شوند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: این افراد بیشتر به منظور فرهنگ سازی و ایمنی بیشتر دوره دیده‌اند تا در مواقع ضروری در منزل و نیز محل کار تا رسیدن نیروهای اصلی آتش‌نشانی اقدامات اولیه را انجام دهند.

این مسئول ادامه داد: البته این افراد دارای کد امدادی هستند و در مواقع لزوم از حضور آنها استفاده می‌شود.

بزرگ‌زاد در پاسخ به سئوال جذب نیرو در آتش‌نشانی متذکر شد: در حال حاضر حدود 20 نیرو در حال بازنشستگی هستند که نیروهای جوان استخدام  و جایگزین این افراد می‌شوند.

وی اذعان داشت: در حال حاضر همین تعداد در حال گذراندن دوره آزمون ورزشی و کتبی هستند که در نهایت تست مشاوره و مصاحبه هم از آنها گرفته شده و در صورت صلاح‌دید استخدام می‌‌شوند.

انتهای پیام/63012/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول