اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای تامین شهرستان سوادکوه:

طرح ارتقای امنیت اجتماعی درسوادکوه تداوم دارد

عضو شورای تامین شهرستان سوادکوه با اشاره به برنامه‌های اجرایی نیروی انتظامی، گقت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی در شهرستان سوادکوه تداوم خواهد یافت.

طرح ارتقای امنیت اجتماعی درسوادکوه تداوم دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، ناصرعلی صفرپور شامگاه امروز در جمع خبرنگاران در نشستی خبری از تشدید طرح ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی در شهرستان سوادکوه خبر داد و گفت: در این طرح ماموران نیروی انتظامی با حضور در مراکز آلوده اقدام به پاکسازی می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از اجرای طرح ارتقای اجتماعی و اخلاقی خبر داد و افزود: با هماهنگی‌های قضایی 30 نقطه آلوده شهرستان سوادکوه بازرسی شد و اقدامات لازم برای پاکسازی آن مناطق انجام شد.

عضو شورای تامین شهرستان سوادکوه از دستگیری 21 نفر از معتادان مواد مخدر و سارقان در شهرهای پل سفید، شیرگاه و زیراب خبر داد و خاطرنشان کرد: در ادامه اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی در شهرستان سوادکوه انواع وسائل سرقتی و مواد مخدر و محصولات ضدفرهنگی کشف و ضبط شد.

صفرپور با بیان اینکه اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی در شهرستان سوادکوه مورد استقبال عمومی قرار گرفته است، یادآوری کرد: 15 اکیپ شامل 50 نفر از ماموران نیروی انتظامی از ساعت پنج صبح امروز اقدام به اجرای این طرح کردند و طرح ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی در شهرستان سوادکوه ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/86015/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول