اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون اداره‌کل گزینش دانشگاه آزاد اسلامی

مدیر گزینش دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی معرفی شد

طی مراسمی و با حضور ناصر صالحی معاون اداره‌کل گزینش دانشگاه آزاد اسلامی مدیر گزینش دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی معرفی شد.

مدیر گزینش دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، معاون اداره‌کل گزینش دانشگاه آزاد اسلامی بعد از ظهر امروز در این مراسم معارفه که در سالن جلسات منطقه پنج دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، هدف از این جلسه را تشکیل واحد استانی گزینش و نیز معرفی مدیر گزینش استان اعلام کرد.

ناصر صالحی، ایجاد واحدهای استانی گزینش را در راستای اجرای سیاست کلان تمرکز زدایی ریاست دانشگاه دانست و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با همت و تلاش همه تلاشگران در طول سال‌های گذشته، امروزه به یکی از بزرگ‌ترین و حساس‌ترین سازمان‌های کشور مبدل شده که ایجاب می‌کند با تقسیم وظایف و محول کردن کارهای اجرایی و مسئولیت‌های هر استان به خودش، بر کیفیت، سرعت و دقت امور افزوده شود و در گزینش با توجه به حجم سنگین وظایفی که نسبت به تمامی افراد اعم از اعضای هیئت علمی، دانشجویان، کارکنان و مدیران دانشگاه در مقاطع مختلف خدمتی از ابتدا تا پایان دارد، ضرورت امر تمرکز زدایی بیشتر به چشم می‌خورد.

وی، تغییرات اساسی در حال اجرا در ساختار، شرح وظایف، فرآیندها، سیستم‌ها و روش‌های موجود را تشریح کرد و گزارشی از اجرای طرح نظارت ستادی از گزینش واحدها، ارزیابی و رتبه‌بندی مدیران و برگزاری کارگاه‌های آموزشی در استان‌ها ارائه داد.

معاون اداره‌کل گزینش دانشگاه آزاد اسلامی همچنین خدا محوری، رعایت تقوای فردی و کاری و حفظ حرمت و کرامت افراد، پرهیز از تندخویی و تنگ نظری، پرهیز از افراط و تفریط در انجام وظیفه و نیز پرهیز از تساهل و تسامح در برخورد با افراد ناشایست و فاقد صلاحیت را از عمده نکات در رویکردهای گزینش برشمرد.

صالحی اظهار امیدواری کرد که رؤسای دانشگاه از ظرفیت فوق‌العاده گزینش و سایر مراجع کنترلی به سالم سازی و بهبود کیفیت محیط علمی آکادمیک این دانشگاه عظیم که متبرک به عنوان مقدس اسلامی است، بهره‌برداری کنند.

مدیر گزینش دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی نیز در ادامه این مراسم گفت: مسئولیت انجام کار در حیطه گزینش بسیار حساس می‌باشد و باید مراقب بود تا دچار افراط و تفریط نشده و وارد حریم خصوصی افراد نشویم،  از طرفی نیز نباید با مسائلی که باعث تضعیف مبانی نظام و حکومت اسلامی خواهد شد با تسامح و تساهل برخورد کرد.

ذبیح پیرانی افزود: در امر گزینش باید توجه کرد که در عین سرعت بخشیدن به کارها دچار شتاب‌ زدگی نشویم و قضاوت‌های عجولانه و غیر منطقی را به حداقل برسانیم.

وی اظهار داشت: در این بزنگاه مهم که سرآغاز نو شدن دانشگاه آزاد اسلامی است و نشانه‌هایی از تمرکز زدایی را مشاهده می‌کنیم، قطعا مسئولیت در گزینش استان چند برابر خواهد شد.

در این مراسم ذبیح پیرانی از سوی مجید مسافرچی مدیر کل دفتر مرکزی گزینش دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان مدیر گزینش دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی معرفی شد.

انتهای پیام/87002/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول