اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه علمیه خواهران:

غربی‌ها فرهنگ عفاف در خانواده‌ها را هدف گرفته‌اند

استاد حوزه علمیه خواهران به تلاش غرب برای از بین بردن فرهنگ حیا و عفاف اشاره کرد و گفت: امروز دشمنان عفاف و حیا در خانواده‌ها را مورد هجمه خود قرار داده‌اند و به دنبال این هستند که پایگاه خانواده‌ها را سست کنند.

غربی‌ها فرهنگ عفاف در خانواده‌ها را هدف گرفته‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مریم معین‌الاسلام امروز در همایش سفیران ولایت که با حضور ویژه مبلغین جوان کنگره امام سجاد(ع) در مجتمع یاوران حضرت مهدی(ع) قم برگزار شد به جایگاه و شأن حضرت معصومه(س) اشاره کرد و اظهار کرد: این بانوی بزرگوار با هجرت خود به دنیا نشان داد که می‌توان در کنار عفاف و حجاب نسبت به انجام فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی اهتمام داشت.

وی تاکید کرد: مسلمانان باید نسبت به دیگر مسلمانان احساس مسئولیت داشته باشند و نمی‌توان گفت که مسلمانیم ولی سرنوشت دیگر مسلمین برای ما اهمیتی نداشته باشد.

استاد حوزه علمیه خواهران توجه به روحیه مطالبه‌گری که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است را ضروری دانست و اظهار کرد: امروز شاهد هستیم که در غرب زن به یک ابزار و منبعی برای سرمایه‌داران تبدیل شده است.

وی به فعالیت سایت‌های پورنوگرافی و کسب درآمدهای هنگفت توسط غربی‌ها از این راه اشاره کرد و ادامه داد: امروز شاهد هستیم که غربی‌ها زن را به شکل مدرن به فروش می‌رسانند و باید نسبت به چنین وضعیتی در دنیای امروز اعتراض کنیم.

معین‌الاسلام به تلاش غرب برای از بین بردن فرهنگ حیا و عفاف اشاره کرد و اظهار داشت: امروز دشمنان عفاف و حیا در خانواده‌ها را مورد هجمه خود قرار داده‌اند و به دنبال این هستند که پایگاه خانواده‌ها را سست کنند.

وی با اشاره به توطئه چینی دشمنان برای خدشه‌دار کردن فرهنگ مهدویت و انتظار افزود: یکی از موضوعاتی که قلب امام عصر(عج) را به درد می‌آورد بی‌حیایی است و باید همه نسبت به این مسئله هوشیار بوده و فرهنگ عفاف و حجاب را در جامعه ترویج کنند.

انتهای پیام/2258/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول