اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل هلال احمر بوشهر:

عضو جوان جمعیت هلال احمر استان بوشهر، بوشهر تا دلوار را دوید

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: به مناسبت روز ملی مبارزه با استعمار، عضو جوان جمعیت هلال احمر استان بوشهر مسیر بوشهر به دلوار به طول 45 کیلومتر را دوید.

عضو جوان جمعیت هلال احمر استان بوشهر، بوشهر تا دلوار را دوید

عبدالکریم شعبانزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: این مراسم از ساعت 30/5 بامداد روز سه شنبه 12 شهریور ماه به اتفاق اعضای پیشاهنگی و جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان بوشهر از میدان شهید رئیسعلی دلواری در بوشهر آغاز و در مسیر با ادای احترام به مقام شامخ شهدای نیروی دریایی در میدان شهید مطهری تا منزل و موزه شهید رئیسعلی دلواری در شهر دلوار شهرستان تنگستان برگزار شد.

وی بیان کرد: این عضو جوان در پایان مسیر در ایستگاه فراخوان با پرکردن فرم اهدای عضو گامی دیگر در فعالیت‌های بشردوستانه برداشت و زمینه تشویق و ترغیب اعضا را فراهم کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر بوشهر تصریح کرد: حجت محمدی عضو جوان جمعیت هلال احمر استان بوشهر با برپایی جشنواره و نمایشگاه عکس مربوط به این اقدام ورزشی و فرهنگی شوروشوق فراوانی بین اعضا به وجود آورد.

شعبانزاده همچنین افزود: شرکت اعضای پروژه سحاب در این مراسم نیز جلوه‌ای خاص به برنامه بخشیده بود و در پایان طی مراسمی از سوی مسئولان استانی این جوان مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول