اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اراک:

شورای شهر جدید در پایان 4 سال شهری توسعه یافته تحویل دهد

فرماندار اراک گفت: اعضای شورای اسلامی شهر دور چهارم در چهار سال آینده شهری توسعه یافته و آباد را تحویل شهروندان دهند.

شورای شهر جدید در پایان 4 سال شهری توسعه یافته تحویل دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، مسلم پورقاسمیان ظهر امروز در حاشیه مراسم تعیین اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اراک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به تبدیل شهر اراک به کلانشهر همه باید دست به دست هم داده و شهری آباد و زیبا بسازیم.

وی ادامه داد: مردم این شهر در انتخابات شورای اسلامی خردادماه امسال با حضور حماسی در پای صندوق‌های اخذ رأی بار دیگر حماسه آفریدند و بهترین و شایسته‌ترین افراد را انتخاب کردند که امید داریم با تلاش و کوشش این عزیزان در چهار سال آینده شاهد عمران و آبادانی بیش از پیش این شهر باشیم.

فرماندار اراک با بیان اینکه قانون، 36 وظیفه را برای اعضای شورای اسلامی شهر مشخص کرده است، تصریح کرد: اعضای شورا باید با تعهد و تخصصی که دارند بکوشند این وظایف را به نحو احسن انجام داده و با انتخاب شهرداری لایق و توانمند بهترین خدمات را به مردم ارائه دهند.

پورقاسمیان با اشاره به طرح تفضیلی شهر اراک، خاطرنشان کرد: این طرح اشکالاتی داشت که در شورای عالی شهرسازی، کارگروه شهرسازی تشکیل شد و این اشکالات با کمک اعضای شورای شهر جدید برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: هم‌اکنون یکی از طرح‌های مهم توسعه کلانشهر اراک اجرای طرح 55 متری است که در اولویت کارهای عمرانی شهرداری و شورای شهر قرار دارد و امید است با تأمین اعتبارات مورد نیاز هرچه سریع‌تر این طرح به اتمام برسد.

انتهای پیام/87001/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول