اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با موضوع تمدن اسلامی صورت گرفت

برگزاری کارگاه طرح ضیافت اساتید دانشگاه در زرند

طرح ضیافت اساتید دانشگاه‌ها به همت مرکز هم‌اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی وابسته به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در زرند برگزار شد.

برگزاری کارگاه طرح ضیافت اساتید دانشگاه در زرند

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، کارگاه تاریخ، عصر امروز فرهنگ و تمدن اسلام و ایران در قالب طرح ضیافت اساتید با حضور شماری از اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و توسط رضا کردی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند برگزار شد.

کردی در این کارگاه مباحثی در مورد تمدن اسلامی در حوزه تاریخ، فرهنگ و تمدن، فرآیند شکل‌گیری و توسعه تمدن اسلامی، توجه مسلمانان به علوم مختلف و تأثیر پیروی آنها از تمدن‌های یونان، مصر و شام، ایران، هند و موضوع بیداری ملل مسلمان در دوران معاصر را بازگو کرد که اساتید شرکت‌کننده در این کارگاه به بیان نظرات خود در مورد این موارد پرداختند.

همچنین وی از برگزاری دو کارگاه دیگر با همین موضوع در دهه دوم ماه مبارک رمضان در سالن استقلال دانشگاه یزد خبر داد و اذعان داشت: این کارگاه‌ها با استقبال اساتید این دانشگاه مواجه شد.

به گزارش فارس، رضا کردی از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی زرند است که در سال 89 به عنوان نویسنده برتر استان کرمان انتخاب شد از تألیفات وی می‌توان به تاریخ سیاسی خوارج شمال آفریقا، سیری در جغرافیای تاریخی  زرند و کوهبنان، فرهنگ تطبیقی لغات و اصطلاحات کرمان شمالی و همچنین ارائه چند مقاله علمی به نشریات علمی داخلی و بین‌المللی اشاره کرد.

انتهای پیام/80022/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول