اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رای اعضای شورای جم

افشین پریشان رئیس شورای اسلامی شهر جم شد

افشین پریشان به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر جم انتخاب شد.

افشین پریشان رئیس شورای اسلامی شهر جم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، ظهر امروز و پس از مراسم تحلیف اعضای شورای اسلامی شهرهای جم، ریز و انارستان، انتخابات هیئت رئیسه شورا با رای مخفی اعضا انجام شد و رئیس و اعضای هیئت رئیسه شوراها مشخص شدند.

معاون فرماندار شهرستان جم در مراسم تحلیف آغاز به کار دوره چهارم شوراهای اسلامی شهرهای تابع جم اظهار داشت: شوراهای اسلامی بازوی قوی و ناظرین خوبی برای ارائه خدمت به مردم هستند.

حسین مصلحی‌پور افزود: اعضای شوراها باید قدردان این فرصت خدمتگزاری باشند و فرصت‌ها را از دست ندهند و برای خدمتگزاری به مردم با وفاق و یکدلی تمام سعی و تلاش خود را به کار ببندند.

گفتنی است، در پایان این مراسم نیز رای‌گیری شوراها انجام شد و در شورای اسلامی شهر جم؛ افشین پریشان به عنوان رئیس، اسدالله نیکخواه به عنوان نائب رئیس و احمد زایری به عنوان خزانه‌دار انتخاب شدند.

در شورای اسلامی شهر ریز نیز سهراب تاجیک به عنوان رئیس، احمد شریفی به عنوان نائب رئیس و نگهدار میرزایی به عنوان خزانه‌دار انتخاب شدند.

همچنین در شورای اسلامی شهر انارستان، ابراهیم بکران به عنوان رئیس، محمد منصوری به عنوان نائب رئیس و غلامرضا یمینی به عنوان خزانه‌دار انتخاب شدند.

انتهای پیام/2451/م20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول