اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد دنا خبر داد

وقف 370 اصله درخت در شهرستان دنا

رئیس کمیته امداد دنا از وقف 370 اصله درخت به کمیته امداد با اجرای طرح شجره طیبه در شهرستان دنا خبر داد.

وقف 370 اصله درخت در شهرستان دنا

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز پلاک‌کوبی درختان طرح شجره طیبه در یکی از روستاهای تابعه شهر سی‌سخت شهرستان دنا با حضور فرماندار و امام جمعه شهر سی‌سخت برگزار شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان دنا در این مراسم گفت: رسالت اصلی کمیته امداد توسعه فرهنگ انفاق و احسان در جامعه و در بین مردم برای کمک به همنوعان است.

مجبتی امینی اظهار داشت: در همین راستا تاکنون در شهر سی سخت تعداد 370 اصله درخت با اجرای طرح شجره طیبه به کمیته امداد وقف شده است.

وی تصریح کرد: پلاک‌کوبی درختان طرح شجره طیبه در یکی از روستاهای تابعه شهر سی‌سخت با حضور فرماندار و امام جمعه شهر سی‌سخت برگزار شد.

امینی افزود: کمک‌های مردمی به کمیته امداد در اماکن عام‌المنفعه و کمک به ایتام و مردم فقیر همان منطقه هزینه خواهد شد.

 امام جمعه سی‌سخت در این مراسم بیان داشت: دین اسلام همواره رسیدگی به حال محرومان و رفع مشکلات آن‌ها تأکید دارد و همه ما باید به پیروی از این دین مبین در راه حل مشکلات مردم و به خصوص نیازمندان تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام محمدمهدی قاسم‌زاده  اظهار کرد: امید است در سال جاری بتوانیم با ترویج فرهنگ انفاق و زکات تعداد بیشتری درخت را وقف کمیته امداد کنیم.

فرماندار شهر سی‌سخت در این مراسم ضمن تقدیر از کمیته امداد و همچنین کشاورزان وقف کننده اظهار داشت: این کار یک سنت پسندیده و حسنه الهی است و باعث برکات فراوانی هم برای کشاورزان و هم برای جامعه خواهد شد.

سیدنظام‌الدین حسینی رضایی ادامه داد: مردم شهرستان دنا در انجام امور خیر همواره پیشقدم بوده‌اند و کشاورزان و باغداران پیشقرول این اقدامات خیرخواهانه هستند.

وی افزود: کمیته امداد با همراهی و همکاری خیرین تاکنون مشکلات بسیاری را از روی دوش محرومان این شهرستان برداشته است.

انتهای پیام/82009/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول