اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار صورت می‌گیرد

حمل سنگ آهن صادراتی توسط واگن در منطقه ویژه بندر امام

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان از حمل محموله سنگ آهن صادراتی برای نخستین بار توسط واگن در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) خبر داد.

حمل سنگ آهن صادراتی توسط واگن در منطقه ویژه بندر امام

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرامام، به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، علیرضا خجسته با اشاره به اتصال این مجتمع بندری به راه آهن سراسری کشور همچنین برخورداری از 160 کیلومتر راه آهن داخلی در آن اظهار کرد: با توجه به ضرورت تسریع در روند حمل کالا و به منظور جلب رضایت صاحبان کالا، نخستین بخش از محموله سنگ آهن صادراتی معادن غرب کشور به میزان 50 هزار تن با همکاری بخش خصوصی به وسیله واگن لبه دار به این مجتمع بندری حمل شد که پس از دپو در محوطه‌های این مجتمع بندری برای صادرات بارگیری خواهد شد.

وی افزود: با توجه به ظرفیت و امکانات موجود در این مجتمع بندری، توان حمل بیش از 400 هزار تن از این محموله به وسیله واگن  لبه‌دار جهت بارگیری در این مجتمع بندری وجود دارد.

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان تصریح کرد: به منظور تسریع در فرآیند حمل و نقل کالا در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) برای نخستین بار در این مجتمع بندری مقدار 50 هزار تن سنگ آهن صادراتی به وسیله واگن حمل شد.

انتهای پیام/72001/صا/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول