سید حمید حسینی امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه ناآشنایی برخی از مدیران موجب ایجاد مشکلات شده است، اظهار کرد: در سال جاری مشاورههای تخصصی مدیران در دستور کار بازرسی استان قرار دارد.
وی برقراری ارتباط با مدیران را سبب جلب اعتماد متقابل و شفافسازی دانست و افزود: این امر موجب آرامش مدیران میشود.
مدیرکل بازرسی گیلان با بیان اینکه جلب اعتماد متقابل موجب قانونمندی فعالیتهای مدیران میشود، تصریح کرد: در این صورت سلامت و صحت کار بر بدنه دستگاه سرایت میکند.
وی شفافسازی فعالیتهای مدیران را از اقدامهای در دست اجرای بازرسی گیلان ذکر کرد.
حسینی، خاطرنشان کرد: تقویت روحیه پاسخگویی با ارباب رجوع و تکریم ارباب رجوع در دستگاههای استان در دستور کار بازرسی استان است.
وی جلوگیری از نارضایتی را بسیار مهم دانست و گفت: کاهش نارضایتی ارباب رجوع برای ما بسیار مهم است.
این مسئول تصریح کرد: مدیران و مسئولان باید خود را ملزم به رعایت حق و حقوق شهروندی کنند.
وی رعایت حقوق شهروندی در گیلان را ضعیف خواند و یادآور شد: در گیلان به دلیل ایراد و نقصهایی که وجود دارد نتوانستهایم در این زمینه به ایدهآلی که مد نظر ماست برسیم و با وجود شایستگیها از ظرفیتها استفاده کنیم.
حسینی، بحث خودکنترلی و خودنظارتی را زمینه موفقیت فعالیتها دانست و متذکر شد: خودکنترلی موجب شکوفایی دستگاهها میشود.
وی اشاعه فرهنگ نظارتپذیری و قانونپذیری را در اولویت فعالیتهای بازرسی استان ذکر کرد.
انتهای پیام/2300/صا20/ظ1004