اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل پاسداری در مسیر حفظ منابع طبیعی گیلان

مدیرکل منابع طبیعی گیلان برتر کشوری شد

مدیرکل منابع طبیعی گیلان به دلیل پاسداری در مسیر حفظ منابع طبیعی و بیت‌المال این استان از طرف معاون وزیر جهاد کشاورزی مورد تجلیل قرار گرفت.

مدیرکل منابع طبیعی گیلان برتر کشوری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت به نقل از روابط‌عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان، همزمان با هفته دولت و به مناسبت روز کارمند، سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور از برگزیدگان خود در عرصه حفاظت و پاسداشت از انفال الهی تجلیل کرد.

در این مراسم که با حضور علیرضا اورنگی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور برگزار شد، رحمت‌الله رحمانی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان به پاس تلاش‌های ارزشمندی که در مسیر حفظ منابع طبیعی و بیت‌المال کرده بود، مورد تجلیل قرار گرفت.

شاخص‌های انتخاب برترین‌های عرصه حفاظت از منابع طبیعی شامل کسب امتیاز بیشتر در مجموع سه سال متوالی نسبت به دیگر مدیران و پرسنل در ارزیابی‌های به عمل آمده و میزان سابقه خدمت، بوده است.

رعایت انضباط اداری، قانون‌مداری و اجرای دقیق طرح تکریم، مدیریت اصولی برای دستیابی به اهداف عالیه سازمانی و تلاش در راستای اعتلای فرهنگ منابع طبیعی از دیگر فاکتورها در انتخاب برترین‌های این عرصه ذکر شد.

انتهای پیام/2300/ی/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول