اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‎دهد‌

وقت‎شناسی مطالبه رسانه‎ها از ترکیب جدید شورا

تاخیر یک ساعته در برگزاری جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر گرگان نشان داد که وقت و زمان ارزش چندانی برای شوراییان ندارد.

وقت‎شناسی مطالبه رسانه‎ها از ترکیب جدید شورا

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، روز گذشته در آخرین جلسه علنی شورای شهر گرگان مقرر شد تا اعضای سومین دوره این شورا مبادرت به برگزاری جلسه‎ فوق‎العاده‎ای بدون هیئت رئیسه کنند و پس از آن نیز کمیسیون فرهنگی شورا در صحن این پارلمان با حضور سایر اعضا و خبرنگاران رسانه‎های جمعی اقدام به برگزاری آخرین جلسه این حوزه در شورای سوم کند.

تاخیری فراتر از حد انتظار‌

جلسه‎ای که قرار بود با محوریت کمیسیون فرهنگی شورای سوم در ساعت 14 امروز برگزار شود با تاخیری فراتر از حد انتظار، خبرنگاران را پشت درهای بسته نگه داشت.‌

با توجه به اینکه خبرنگاران سه خبرگزاری فارس، مهر و شبستان که همواره تریبونی برای انعکاس برنامه‎ها، دغدغه‎ها، ضعف‎ها و قوت‎های شورای شهر گرگان از ابتدا تا انتهای عمر این نهاد مردمی شناخته می‎شوند اما تاخیر طولانی مدت شوراییان و نیز بی‎توجهی و ضعف کار روابط عمومی این نهاد سبب شد تا علمداران قلم، رفتن را بر ماندن ترجیح دهند.

شورای سوم شهر گرگان گوش شنوایی برای تعدیل برگزاری برنامه‎ها ندارد 

ظاهرا شورای سوم شهر گرگان گوش شنوایی برای تعدیل برگزاری برنامه‎ها و رعایت وقت‌شناسی ندارد و با وجود انعکاس ضعف‎های این نهاد در تاخیر برگزاری برنامه‎ها به عنوان پرحاشیه‎ترین نهاد مردمی از آئینه این رسانه هنوز موفق نشده‎ایم که فرهنگ وقت‎شناسی را در بین شوراییان بها ببخشیم البته نباید خرده گرفت چراکه جلسه با داشتن رئیس و مرئوس با تاخیر نیم‎ساعته آغاز می‎شود آن وقت نباید انتظار داشته باشیم از جلسه‎ای که بدون هیئت رئیسه پیش‎بینی شده چیزی بهتر از برنامه‎های پیشین در رعایت حق و حقوق مردم باشد.

رسالت رسانه‎ها و خبرنگاران که همواره برای بهبود وضعیت جامعه در تلاش هستند نباید هیچگاه به ورطه فراموشی سپرده شود لذا از شورای چهارم که تقریباً ترکیب جدیدی را از روزهای آینده به خود خواهد گرفت رعایت وقت‎شناسی یک مطالبه جدی است.

انتهای پیام/83001/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول